trillepose som kørepose hvordan????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.105 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. december 2012

Snartmortil3

Måske fatter jeg bare intet.. der er to huller til skulderselerne og dem kan jeg altså sagtens få igennem. Men hvad gør man med den sele til mellem benene?? Jeg fatter det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

Snartmortil3

Hjælphjælphjælp!

Anmeld

24. december 2012

L&V

Laver et hul

Anmeld

24. december 2012

Snartmortil3

Men det er jo en fem punkts sele i autostolen. For at få posen ind skal man jo pille selen ud af stolen putte stropperne gennem hullerne også sætte selen fast? Giver ingen mening

Anmeld

24. december 2012

L&V

110811 skriver:

Men det er jo en fem punkts sele i autostolen. For at få posen ind skal man jo pille selen ud af stolen putte stropperne gennem hullerne også sætte selen fast? Giver ingen mening

I autostolen? Er du sikker på den kan bruges der?

Anmeld

24. december 2012

isabellasmor

du skal tage de 2 tråde på barnevognsselen hvorpå klipsene sidder (dem du skal klipse fast til barnevognen ) og putte igennem de 2 huller i køreposen.. 

Øhm. Det var meget dårligt forklaret, men håber du forstår hvad jeg mener 

Anmeld

24. december 2012

isabellasmor

isabellasmor skriver:

du skal tage de 2 tråde på barnevognsselen hvorpå klipsene sidder (dem du skal klipse fast til barnevognen ) og putte igennem de 2 huller i køreposen.. 

Øhm. Det var meget dårligt forklaret, men håber du forstår hvad jeg mener 

Øhm. Så lige det var til autostolen du vil ha den til at passe, men det gør den altså ikke. Der må du bruge en dyne eller noget. Du kan ikke få trilleposen/kørerposer til at passe en autostol. 

Anmeld

25. december 2012

Snartmortil3

isabellasmor skriver:

Øhm. Så lige det var til autostolen du vil ha den til at passe, men det gør den altså ikke. Der må du bruge en dyne eller noget. Du kan ikke få trilleposen/kørerposer til at passe en autostol. 

Det står der bare at den kan i den brochure der følger med :-)

Anmeld

25. december 2012

isabellasmor

110811 skriver:

Det står der bare at den kan i den brochure der følger med :-)

hmm. Altså vi har en trillepose, og den kan ikke. Vi har ikke prøvet, men i og med der kun er 2 huller i den, så er det klart den ikke kan sidde i en autostol med 5 punktsele.. 

Men hvis det står der må det jo kunne lade sig gøre på en eller anden måde  

Anmeld

25. december 2012

Snartmortil3

Min pose har fire huller? ;-) åh det er jo en jungel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.