4. Uge og frem - 2. Barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.555 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. december 2012

lilledittemor

Inden jeg blev gravid denne gang, manglede jeg at smide ca. 2 kilo fra den første graviditet - det sidder alt sammen lige på topmaven..

Det første billede er "gaven" som min mand fik da han kom hjem fra arbejde, den dag jeg fik en positiv test

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2012

MIWULA

Stort tillykke med graviditeten-- Glæder mig til at følge din graviditet igen som med lillepigen... hihi

Anmeld

25. december 2012

FrkZier

Ditte_Marie skriver:

Inden jeg blev gravid denne gang, manglede jeg at smide ca. 2 kilo fra den første graviditet - det sidder alt sammen lige på topmaven..

Det første billede er "gaven" som min mand fik da han kom hjem fra arbejde, den dag jeg fik en positiv test

det skal nok blive til en rigtig fin babybule - og TILLYKKE

Anmeld

27. december 2012

lilledittemor

MIWULA skriver:

Stort tillykke med graviditeten-- Glæder mig til at følge din graviditet igen som med lillepigen... hihi

Tak :-)
Hihi

Anmeld

27. december 2012

lilledittemor

FrkZier skriver:

det skal nok blive til en rigtig fin babybule - og TILLYKKE

Det blev det i hvert fald sidst :-) men jeg er glad for at den ikke kommer med det samme
Tak :-)

Anmeld

25. februar 2013

Miss Church

Ditte_Marie skriver:

Hvor er det bare fint at du laver sådan en "følg en mave" Så kan man rigtig se at der sker noget. 

Super fin baby-bule 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.