Vil bare lige ønsker jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Lilje82

alle sammen en rigtig glædelig jul, håber I alle får en super skøn aften.

Knus fra Noah og jeg

Og lige lidt billeder, det er vist ved at være længe siden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2012

PeruBaby

Tak for det og i lige måde. Håber I havde en god dag og må få et dejligt nytår.

Skønne billeder

Anmeld

30. december 2012

Lilje82

PeruBaby skriver:

Tak for det og i lige måde. Håber I havde en god dag og må få et dejligt nytår.

Skønne billeder

Tak og rigtig godt nytår til jer :-) 

Anmeld

30. december 2012

AnneBJ

Tak i lige måde!!

Jeg fik aldrig svaret på den her.. Han er så fin med nissehue på, Noah, Felix vil absolut ikke have sin på, bortset fra meget få, ganske korte øjeblikke, hvor kameraet er så langt væk som muligt....! Så trådte min svigerfar ind af døren, fandt kamera og nissehue (Felix' egen) frem, og vupti, billede af barnet... tsk tsk! 

Og jeg står jo aldrig over på en mulighed for at vise billeder frem at lille-lixen... (Be'lish) som han kalder sig selv!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. januar 2013

Lilje82

AnneBJ skriver:

Tak i lige måde!!

Jeg fik aldrig svaret på den her.. Han er så fin med nissehue på, Noah, Felix vil absolut ikke have sin på, bortset fra meget få, ganske korte øjeblikke, hvor kameraet er så langt væk som muligt....! Så trådte min svigerfar ind af døren, fandt kamera og nissehue (Felix' egen) frem, og vupti, billede af barnet... tsk tsk! 

Og jeg står jo aldrig over på en mulighed for at vise billeder frem at lille-lixen... (Be'lish) som han kalder sig selv!

Hvor er han også bare sød 

Noah rendte rundt med den hue hele tiden 

Håber I er kommet godt ind i det nye år, og skønne billeder som altid af Felix drengen. 

Anmeld

2. januar 2013

Mettemus

Glædelig jul og godt nytår - bedre sent end aldrig, ikk?

Det ser ud som om i rigtig har hygget jer. Han er bare så sød (nu knapt så-) lille Noah

Håber i får et fantastisk 2013!

Knus

Anmeld

2. januar 2013

Lilje82

Mettemus skriver:

Glædelig jul og godt nytår - bedre sent end aldrig, ikk?

Det ser ud som om i rigtig har hygget jer. Han er bare så sød (nu knapt så-) lille Noah

Håber i får et fantastisk 2013!

Knus

Jo det er trods alt bedre sent end aldrig  Var ellers ved at tro I havde forladt siden 

Ja tænk sig lige om meget snart er jeg mor til 2 årig 

Anmeld

2. januar 2013

piadas

Nej nej, vi er her endnu!

Jeg har læst tråden 1000 gange og tænkt, nu skriver jeg, men så ville jeg vente, til jeg lige tog mig sammen og smed et billede herind også...men det er så ikke blevet endnu, så nu må jeg hellere få skrevet GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR - selvom det vist er ved at være på det sidste!

Anmeld

3. januar 2013

Lilje82

piadas skriver:

Nej nej, vi er her endnu!

Jeg har læst tråden 1000 gange og tænkt, nu skriver jeg, men så ville jeg vente, til jeg lige tog mig sammen og smed et billede herind også...men det er så ikke blevet endnu, så nu må jeg hellere få skrevet GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR - selvom det vist er ved at være på det sidste!

det er da altid noget der er klip i jer endnu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.