(juni) Så kom "lille" Fiona til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. juni 2009

Mikkelmusen

Vi ankom til fødegangen igår nat (fredag) 00.30. Jeg fødte kl. 4.10 og vi var hjemme igen kl. 8.15

Fiona vejede 4860 gram og var 54 cm lang. Jm havde i tirsdags skudt vægten til 3900

Fødslen gik nemt, og hurtigt som i kan se. Jeg havde regelmæssige veer fra ca. kl. 18 og ved 23.30 tiden var de med 3-4 min imellem, og så pakkede vi Filuca sammen og afleverede hende hos farmor og farfar. Så kørte vi ellers på sygehuset, og vi nåede da også at blive stoppet af politiet på trods af vi kørte hvad vi måtte. Men de kedede sig vist. De var dog meget flinke da vi fortalte jeg skulle føde

Bare lidt lidt herfra. Vi har det godt allesammen og jeg bristede kun lidt indvendig, som ikke krævede at jeg skulle syes. Godt klaret synes jeg selv, hvis man tænker på at Filuca vejede et kg mindre og der blev jeg syet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2009

Harfeletten

Hjertelig tillykke med den lille
Håber alt er godt, og at både mor, barn og resten af familien er glade og tilpasse

Anmeld

16. juni 2009

Stumpen

Hov havde slet ikke set dit indlæg  Stort tillykke med tøzen og sikke et dejligt navn  4860 g, ja så kan Mathilde godt pakke sammen med hendes 4150 g  Har du ikke nogle billeder??
Anja -.den nysgerrige..

Anmeld

16. juni 2009

Lone Jakobsen

stort tillykke herfra
lyder som en rigtig skøn fødsel.
dejligt at det gik så godt.... sikke et fejlskøn fra jordmoderens side....og super flot vægt.
min er lige blevet gættet til 3300 så de mente ikke han kommer over 4kg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.