Hvad ville I gøre? Luksus-problem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Kloster

Hej.

Jeg har bestemt mig for at vil spare i det nye år. Vil virkelig gerne ud at rejse ell på feriecenter-ferie + at vi har en konfirmation.

Jeg har fået og ønsket mig nogle gavekort til Matas til noget ansigtscreme fra Lancome af. Dyrt dyrt. Men hvordan skal jeg nu prioritere det....

1. Skal jeg stadig købe den ene creme fra Lancome, som jeg i første omgang ønskede mig?

2. Skal jeg gå på komprimis og købe en god ansigtscreme fra Biotherm og få måske 1 produkt mere?

3. Skal jeg købe Plaisir ansigtscreme og få 3-4 produkter mere, som jeg "mangler"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej.

Jeg har bestemt mig for at vil spare i det nye år. Vil virkelig gerne ud at rejse ell på feriecenter-ferie + at vi har en konfirmation.

Jeg har fået og ønsket mig nogle gavekort til Matas til noget ansigtscreme fra Lancome af. Dyrt dyrt. Men hvordan skal jeg nu prioritere det....

1. Skal jeg stadig købe den ene creme fra Lancome, som jeg i første omgang ønskede mig?

2. Skal jeg gå på komprimis og købe en god ansigtscreme fra Biotherm og få måske 1 produkt mere?

3. Skal jeg købe Plaisir ansigtscreme og få 3-4 produkter mere, som jeg "mangler"?

Lige med ansigtscreme og make up går jeg aldrig på kompromis. Det skal på mine sarteste områder, så jeg vil personligt selv have det bedste, så hvis jeg var dig, ville jeg købe den fra Lancome 

Anmeld

23. december 2012

lycly

Min personlige regel er, at har jeg først fundet PRODUKTET, så gå aldrig på kompromis Men kan jo godt se at de andre løsninger måske er mere praktiske

Anmeld

23. december 2012

Faith

Elsker Biotherms produkter! Så det havde jeg valgt

Anmeld

24. december 2012

hesøth

Kloster skriver:

Hej.

Hvis jeg skulle spare havde jeg købt en stak af de stribede fra Matas. Glimrende creme!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.