Hvor meget tøj? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Juni-barn

Heey... 

Vil høre jer som har fået jeres små engler Hvor meget tøj i de små størrelser i havde købt da i fødte..? 

Sidder her og er i syv sind over hvor meget tøj man skal købe inden. De forskellige størrelser... 

Håber nogen kan hælpe... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

B&J

vi havde købt over 10 sæt i str 56 og max 3 stk i str 50 men så fandt vi ud af vores lille mand altså var en lille en så vi måtte ud og købe en masse og han har altid brugt sit tøj længe så den er svær.....

Anmeld

24. december 2012

Miss BananaHammock

Heey... 

Vil høre jer som har fået jeres små engler Hvor meget tøj i de små størrelser i havde købt da i fødte..? 

Sidder her og er i syv sind over hvor meget tøj man skal købe inden. De forskellige størrelser... 

Håber nogen kan hælpe... 

Vi havde maks 3 bodyer i 50, samt et par dragter og måske 10 bodyer og 8 dragter i 56. Vi måtte ud og supplere i str. 56 da bettefisen nemt kan bruge 3-4 bodyer på en dag, samt 2-3 natdragter. Vi måtte især ud og købe langærmet bodyer da det bare en nemmere end at der skal bluse over. Plus vi valgte at købe lidt bukser uden fødder, da det er nemmere i starten hvor se trækker benene op under sig og ud af fødderne. :0)

Men mit råd er nok at købe sådan at man lige har lidt i hver og så sende manden i H og M når du har født. 

Anmeld

24. december 2012

Aabye

Jeg havde ti af hver stk tøj i str 56 dengang min den ældste var spæd ( altså 10 bodyer, ti par bukser, ti bluser).. Vi måtte så ud og købe nogle dragter og bodyer og noget i str 50 trods han var 55 lang var str 56 alt for stort til ham.. :s han var i str 50 i 3 uger så der skulle alligevel lidt tøj til fordi jeg ikke gad at rende og vaske konstant..
Han er så fra april, og det var voldsomt varmt da han blev født dengang og derfor var han mest o bodyer og strømpebukser..  

Nr 2 hoppede direkte i 56, han var så også et kg tungere og en cm længere end hans storebror, så der hoppede vi str 50 over.. Nu er han i str 62 og har været det i 5 uger..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.