33+0 (Pas på, ikke for sarte) :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.428 visninger
24 svar
0 synes godt om
23. december 2012

Muhmi

ALLE mine strækmærker fra sidst er sprunget op + jeg har fået mange nye... Min mave er vokset hurtigere og i større ryk den her gang end sidste gang...

Ja, jeg har stadig hængeflæsk fra sidste graviditet, men man får da en idé om hvad jeg bærer rundt på nu her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Det er en dreng igen! Og jeg er helt sikker!!!! 

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Aisha skriver:

Det er en dreng igen! Og jeg er helt sikker!!!! 

DET har du helt ret i... Jeg er 95% sikker Hehehehe

Anmeld

23. december 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Glemte og sige fin baby hule 

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Glemte og sige fin baby hule 

Haha, den er ikke fin... Men den er trods alt en babyhule og jeg er vældig stolt og glad for den, fordi den rummer mit næste lille barn

Glæder mig til at få tabt babyfedtet sådan at den næste graviditet (Først om 4-5 år) så kan jeg prale lidt af en pæn mave

Men tak da hehe 

Anmeld

23. december 2012

B&J

Lige meget hvad du siger eller ej så har du altså en smuk mave den strutter stort og flot

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Lige meget hvad du siger eller ej så har du altså en smuk mave den strutter stort og flot

Hihi hvor er du bare sød!! 

Ville gerne skåne jer og vise min mave med tøj på, men der virker den altså bare slet ikke ligeså stor og jeg synes min røv strutter mere end min mave gør haha

Anmeld

23. december 2012

B&J

Muhmi skriver:

Hihi hvor er du bare sød!! 

Ville gerne skåne jer og vise min mave med tøj på, men der virker den altså bare slet ikke ligeså stor og jeg synes min røv strutter mere end min mave gør haha

sådan var det også ved mig, men jeg havde også meget stor former dengang så det var lidt svært at være gravid for jeg lignede ikke en gravid før til sidst ....

Anmeld

23. december 2012

Laulund87

Du er nu fin uanset hvad du selv synes, det er os herinde der bestemmer hehe

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

B&J skriver:

sådan var det også ved mig, men jeg havde også meget stor former dengang så det var lidt svært at være gravid for jeg lignede ikke en gravid før til sidst ....

Hihi jamen det er sjovt, for når jeg kigger mig i spejlet så kan jeg tydligt se det... Men når der bliver taget et billede, så ser det helt forkert ud Se selv

Det er så fra i går af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.