Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Iiih hvor er det altså bare så hyggeligt...
Det er virkelig shitty vejr udenfor, sådan rigtig koldt og blæsende... Brrr... Men heldigvis bor vi jo indenfor Så det er jo slet ikke så slemt
Men imorgen er det juleaften.. Så i dag skal jeg have lavet havregrynskugler til mandelgaven, risengrød til ris ala manden, smuttet mandler, pakket de sidste gaver ind og sikkert også så mange andre ting... Men nøj hvor bliver det hyggeligt, sådan at nusse rundt herhjemme sammen med min dejlige mand og vores vidunderlige barn....
Men, det er jo ikke sikkert at jeg kommer så meget på imorgen inden vi skal ud og julehygge med Anders' familie, så derfor vil jeg egentlig bare ønske alle jer søde piger herinde en RIGTIG glædelig jul! Jeg håber i får en helt uforglemmelig hyggelig dag, med masser af familie og rigtig god mad til at holde jer varme
GLÆDELIG JUUUL!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ja, det er bare mega hyggeligt!! Glædelig jul til dig og dine!
Tak og ilm til dig og din familie også
Muhmi skriver: Iiih hvor er det altså bare så hyggeligt... Det er virkelig shitty vejr udenfor, sådan rigtig koldt og blæsende... Brrr... Men heldigvis bor vi jo indenfor Så det er jo slet ikke så slemt Men imorgen er det juleaften.. Så i dag skal jeg have lavet havregrynskugler til mandelgaven, risengrød til ris ala manden, smuttet mandler, pakket de sidste gaver ind og sikkert også så mange andre ting... Men nøj hvor bliver det hyggeligt, sådan at nusse rundt herhjemme sammen med min dejlige mand og vores vidunderlige barn.... Men, det er jo ikke sikkert at jeg kommer så meget på imorgen inden vi skal ud og julehygge med Anders' familie, så derfor vil jeg egentlig bare ønske alle jer søde piger herinde en RIGTIG glædelig jul! Jeg håber i får en helt uforglemmelig hyggelig dag, med masser af familie og rigtig god mad til at holde jer varme GLÆDELIG JUUUL!!!
Jeg glæder mig som et lile barn Mest til at se Oscar åbne alle sine gaver .. Han ser sp lykkelig ud i asigtet når han får en gave .. Hahah ..
GLÆDELIG JUL
Guldimaven skriver: Ja, det er bare mega hyggeligt!! Glædelig jul til dig og dine!
Tak og i lige måde!
ledermus skriver: Tak og ilm til dig og din familie også
Tak skal du have!
morethanperfect skriver: Jeg glæder mig som et lile barn Mest til at se Oscar åbne alle sine gaver .. Han ser sp lykkelig ud i asigtet når han får en gave .. Hahah .. GLÆDELIG JUL
Jamen deres ansigtsudtryk er helt klart ikke at kimse af... Silas fik adventsgave (En bil) her til morgen og hans ansigt lyste helt op da han så den og sagde "Eeeeej" Ååårh så smeltede mor lige Glæder mig så meget til i morgen
Glædelig jul til dig også!!
Ja det er bare så hyggeligt - og nu med snevejr udenfor, kan det være, at det når at blive hvid jul.
Jeg mangler også lige et par småting, à la det du nævner.
Rigtig glædelig jul til dig og din familie - og til alle andre herinde!
Julekram herfra
Ja det er bare så hyggeligt - og nu med snevejr udenfor, kan det være, at det når at blive hvid jul. Jeg mangler også lige et par småting, à la det du nævner. Rigtig glædelig jul til dig og din familie - og til alle andre herinde! Julekram herfra
Mange tak og i lige måde!!
Ja det sneer også her nu Ret hyggeligt
Juleknus!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128