21+4 (første mavebillede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.922 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2012

UnderCover37

Ja, nu er det min tur til at vise maven frem fordi den endelig ser lidt gravid ud, istedet for bare "for meget kage" tyk

Jeg var jo ret overvægtig inden jeg blev gravid og selvom de, der kender mig godt har kunnet se forskel en tid nu så er det først nu jeg føler at andre også ville kunne se at det ikke kun er for meget fedt på min mave

Jeg nyder små puf og en masse roden rundt inden i maven efterhånden og jeg elsker det 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

CarinaSB

UnderCover35 skriver:

Ja, nu er det min tur til at vise maven frem fordi den endelig ser lidt gravid ud, istedet for bare "for meget kage" tyk

Jeg var jo ret overvægtig inden jeg blev gravid og selvom de, der kender mig godt har kunnet se forskel en tid nu så er det først nu jeg føler at andre også ville kunne se at det ikke kun er for meget fedt på min mave

Jeg nyder små puf og en masse roden rundt inden i maven efterhånden og jeg elsker det 

Fin mave :)

Anmeld

22. december 2012

UnderCover37

CarinaSB skriver:

Fin mave

Tusind tak 

Anmeld

22. december 2012

Pige2009

Fin lille hule

Anmeld

23. december 2012

UnderCover37

Baagøe skriver:

Fin lille hule

Tusind tak 

Anmeld

23. december 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

hvor rr du fin søde 

Anmeld

23. december 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

hvor rr du fin søde 

Åh tusind tak søde! 

Anmeld

23. december 2012

B&J

Super fin baby hule,

Anmeld

23. december 2012

Muhmi

Synes nu godt jeg kan se en fin lille babyhule der tager form Lige pludselig går det rigtig hurtigt

Anmeld

24. december 2012

UnderCover37

B&J skriver:

Super fin baby hule,

Tusind tak 

Sjovt så glad man kan blive for kommentarer om ens mave nu, hvor man før synes den var træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.