Julesange

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Nå, nu er det jo snart juleaften og så skal der danses om juletræet rund om i de små hjem - mens der bliver sunget diverse julesange

Men hvilke julesange? Er det de gode gamle klassikere? Gemmer der sig nogle specielle julesange som måske ikke er så udbredte, men en tradition i familien? Hvilke julesange skal på banen, for at det er en rigtig juleaften for dig?

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

K&S

Nå, nu er det jo snart juleaften og så skal der danses om juletræet rund om i de små hjem - mens der bliver sunget diverse julesange

Men hvilke julesange? Er det de gode gamle klassikere? Gemmer der sig nogle specielle julesange som måske ikke er så udbredte, men en tradition i familien? Hvilke julesange skal på banen, for at det er en rigtig juleaften for dig?

"Højt fra træets grønne top" er min yndlings danse-rundt-om-juletræet-sang

Anmeld

22. december 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
K&S skriver:

"Højt fra træets grønne top" er min yndlings danse-rundt-om-juletræet-sang

Den plejer vi også at synge

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

22. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejlig er jorden. Et barn er født i bethlehem. Nu er det jul igen. Højt fra træets grønne top. Vh stine

Anmeld

22. december 2012

Pige2009

Chrizta skriver:

Vi synger altid "En rose så jeg skyde"

Anmeld

22. december 2012

nilletøz

Øv kan da godt lige blive misundelig..
I vores familie er der ikke noget med at danse rundt juletræet
De gider mine forældre sku ikke

Anmeld

23. december 2012

KittyCatta

Øv kan da godt lige blive misundelig..
I vores familie er der ikke noget med at danse rundt juletræet
De gider mine forældre sku ikke

Kan du så ikke tage skeen i egen hånd og sige, at du gerne vil have at dine børn skal vokse op med den tradition.

Hvis de så ikke vil være med, må I gøre det alene, og vil de gerne være med, så lad dem det. Måske tænker de ikke over at det vil betyde noget for jer.

Anmeld

27. december 2012

nilletøz

KittyCatta skriver:

Kan du så ikke tage skeen i egen hånd og sige, at du gerne vil have at dine børn skal vokse op med den tradition.

Hvis de så ikke vil være med, må I gøre det alene, og vil de gerne være med, så lad dem det. Måske tænker de ikke over at det vil betyde noget for jer.

Jo du siger noget !!! Det må jeg lige huske til næste år...

er nu sikker på de ikke vil være med, men det kunne jo være...

jeg ved at hvis min farmor havde levet i dag, så var set en tradition at danse rundt juletræet, så mine forældre har gjort det, men hvorfor de er stoppet med det, ved jeg faktisk ikk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.