Slyngebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.839 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Miss BananaHammock

Hej tøser

Vil lige dele min begejstring. Har haft en veninde på besøg som har introduceret mig til en slynge. Og hold op hvor er det en fantastisk ting. Jeg har pludselig begge hænder fri, samt bette trold tæt på mig heletiden. Og han er bare så rolig når han ligger tæt på mit hjerte og kan se ud, se mig, og bare sove eller hvad han vil. Det kommer til at gøre tiden efter mandens barsel meget nemmere at jeg ikke er bundet til at have en arm med baby i når han ikke sover.

Kan godt mærke at ryggen skal trænes op til at gå med slyngen i længere tid - men det er jo ikke tungere end når man går med den bette på armen. Bare anderledes.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Og det bliver endnu nemmer maven lige er kommet sig lidt igen også! Vh stine

Anmeld

30. december 2012

Astrid P

Slynger er fantastiske! Hvilken slags bruger du?

Jeg brugte en Koalavikle (strækvikle) til min ældste datter fra hun var et par uger gammel indtil hun var ca. ½ år, og derefter brugte jeg en skildpaddeslynge (Mei Tai - agtig). Det er nemlig helt vildt skønt at få armene fri til at lave andre ting, imens man stadig mærker baby helt tæt på. Jeg glæder mig allerede til at komme hjem fra juleferie og komme i gang med at bruge min koalavikle til bettefisen...

Anmeld

30. december 2012

Miss BananaHammock

Astrid P skriver:

Slynger er fantastiske! Hvilken slags bruger du?

Jeg brugte en Koalavikle (strækvikle) til min ældste datter fra hun var et par uger gammel indtil hun var ca. ½ år, og derefter brugte jeg en skildpaddeslynge (Mei Tai - agtig). Det er nemlig helt vildt skønt at få armene fri til at lave andre ting, imens man stadig mærker baby helt tæt på. Jeg glæder mig allerede til at komme hjem fra juleferie og komme i gang med at bruge min koalavikle til bettefisen...

Aner det ikke da den er lånt af veninden :0) det er sådan en man vikler bagom ryggen med kryds, ned over skulderen, kryds og om på ryggen hvor den bindes. Man ligger baby ved den ene skulder, trækker den anden side over og skutter af med at trække en lomme agtig ting yderst og spænder to snore til. (Ved ikke om det giver mening ;0) )

Har dog ikke rigtig haft ham i siden den dag for prøvede det juleaften og der ville han slet ikke. Måske det var for varmt eller han var for vågen.
Men vil klart prøve igen da han er pyller for tiden og jeg sidder meget i sofaen med ham og når ingen ting.

Anmeld

31. december 2012

Astrid P

Det lyder som en strækvikle, og de er altså skønne - så du må endelig ikke give op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.