Babymel x2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.441 visninger
7 svar
3 synes godt om
22. december 2012

Miss Church

Her i erfaring med denne pusletaske? 

Faldt over den og synes egentlig at den er meget fin og viker smart. Kender i den og hvilker erfaringer har i med den? 

Jeg kan ikke se hvor jeg kan købe den, andet end over nettet fra england? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

banana3

Miss Church skriver:

Faldt over den og synes egentlig at den er meget fin og viker smart. Kender i den og hvilker erfaringer har i med den? 

Jeg kender den ikke, men hvor er den fin

Hvilken hjemmeside fandt du den på ?

Anmeld

20. februar 2013

Kløver

Vi købte vores i ønskebørn, og fraråder den, er ikke meget plads og især ikke til flaskebørn. Den er upraktisk når den klipses sammen hvis den er fyldt, selv med et par bleer, en pakke vådservietter og et sæt skiftetøj og 2 stofbleer. Den ene hank på den ene taske gik hurtigt i stykker, ret trels :/ jeg ville vælge enten to andre eller en meget stor. Den dur absolut ikke til hvis man skal være længere tid væk, end tur ned i byen eller kort visit med mødregruppen, til det er den til gengæld fin

Anmeld

20. februar 2013

christina92

Jeg har denne fra By Stroom - Anly hedder den

Den er i virkeligheden beregnet til tvillinger, derfor ville jeg lige vise dig den. Jeg er SUPER glad for den og kunne ikke undvære hverken den eller størrelsen på den

Anmeld

20. februar 2013

Nea85

christina92 skriver:

Jeg har denne fra By Stroom - Anly hedder den

Den er i virkeligheden beregnet til tvillinger, derfor ville jeg lige vise dig den. Jeg er SUPER glad for den og kunne ikke undvære hverken den eller størrelsen på den

De laver den desværre bare ikke mere, den nye model, der ligner en del, hedder Ganly

http://bystroom.dk/babystroom-pusletasker-39/ganly -110/

Anmeld

20. februar 2013

FogL

Miss Church skriver:

Den ser godt nok bette ud. Min erfaring er, at en for lille taske bliver man træt af.. Var nødt til at finde en stor oilily før jeg følte det var rigtig str

Anmeld

20. februar 2013

Benjamins'mor

Har ikke lige erfaring med den, og har heller ikke tvillinger. Men vi havde en fra babysam, den var ikke ret stor. Jeg synes det var træls for jeg kunne hverken have både tøj, bleer og sutteflasker. Og når jeg er på tur synes jeg det er rart at kunne have min pung i tasken også.

Anmeld

20. februar 2013

Miss Church

Svare lige jer alle sammen her  

Vi har købt en helt anden taske til pigerne. Eller det vil sige vi har faktisk købt to. Den samme slags i to forskellige størrelser, så vi har en til små ture og lidt længere ture

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.