Mavsen 15+3 sikke fin :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.505 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

LineD

Ja så nåede jeg også et stykke ind i uge 16, nu glemte vi helt at tage billeder i sidste uge men pyt nu med det, det er jo ikke nu her den vokser mest Synes dog man kan ane graviditeten med tøj på nu også, hvilket jo egentligt er dejligt så folk ikke bare tror man går og er lidt små fed hehe

Men her er det så Hvad synes i

Skal til jordemoder d. 23 og så MD scanningen d. 8 juli hvor vi inderligt håber på at få kønnet at vide Ellers må vi jo selv punge ud til en 3D scanning hehe...

Nu har både min mor, Morten og jeg selv drømt det bliver en pige, så det er sikkert en dreng
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2009

FruPudderkvast

Fin mave

Vi følges da, kan jeg se.. Jeg har termin d. 30.11.09 og skal også til MD d. 8. juli

Det var bare meget sjovt lige at se

~ Sarah

Anmeld

13. juni 2009

Smukkert

Saped90 skriver:

Fin mave

Vi følges da, kan jeg se.. Jeg har termin d. 30.11.09 og skal også til MD d. 8. juli

Det var bare meget sjovt lige at se

~ Sarah

Jeg hopper med på vognen
Har termin d. 23 juli og skal til md scanning d. 3 juli.

__

Det er en flot rund mave du har dig .. Nu er det snart umulius at skjule den . Der begynder at ske noget i de her kommende uger, synes jeg selv.

Anmeld

13. juni 2009

Smukkert

Smukkert skriver:

Jeg hopper med på vognen
Har termin d. 23 juli og skal til md scanning d. 3 juli.

__

Det er en flot rund mave du har dig .. Nu er det snart umulius at skjule den . Der begynder at ske noget i de her kommende uger, synes jeg selv.

Ups, 23 november, mente jeg

Anmeld

13. juni 2009

Nanna1985

Sikke en fiiin lille mavse

Anmeld

13. juni 2009

Mathilde

Super smuk mave

Jeg drømte også det blev en pige, men troede det var en dreng.. Underbevidstheden fik ret her, så jeg tror det er en pige der gemmer sig derinde i din mave

Anmeld

13. juni 2009

Betina88

Det er en super fin mave du har der , men jeg kan ikk' komme med på vognen , da jeg har termin d . 25/7 ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.