Kanin??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Vi har købt en kanin til vores datter. Jeg er allergisk overfor græs (det var jeg i hvert fald som lille, men i meget mild grad) derfor er planen på sigt når vi har fundet et ordentligt ude bur, så at gøre den til ude kanin.. Men kan man, og må man det? Det første lange stykke tid kommer den jo til og være udelukkende indenfor (i stuen) ... Og hvordan skal vi så bære os ad med det når det/hvis det endelig er? den er købt som unge, og vi har fået den hjem idag ( fra butik) så den er vant til og være inde hele sit liv. Knus.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

B&J

i slutningen i april starten af maj kan i jo sagten få den ud der er jo okay varme ude og i skal HUSKE at stille burdet så den ikke får træk på nolge måder ellers bliver den sug... også skaber den vinterpels efter vejret når det er

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

i slutningen i april starten af maj kan i jo sagten få den ud der er jo okay varme ude og i skal HUSKE at stille burdet så den ikke får træk på nolge måder ellers bliver den sug... også skaber den vinterpels efter vejret når det er

Okay det lyder som en ide . Men vi køber sådan et udendørs bur hvor der også er en "afdelingen" med læ osv, netop så den ikke får træk. Og så ja.. Så tror jeg vi skal ha sat et læhegn op i haven også. Haven er meget åben når det blæser nemlig... 

Anmeld

22. december 2012

TeamRocket

Ork ja det kan man sagtens, så snart det er 10 grader kan i smide den ud i haven. Husk at giv den et ordentligt udebur med læ-afdeling og så en masse den kan putte sig i og spise. Og så husk at den skal ud hver dag og strække benene og få gang i blod-omløbet. Så har i en sund kanin der lever længe. Ude kaniner spiser lidt mere end inde kaniner- det kræver ekstra energi at holde varmen i forhold til når de f.eks bare står i stuen.

Anmeld

22. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Okay det lyder som en ide . Men vi køber sådan et udendørs bur hvor der også er en "afdelingen" med læ osv, netop så den ikke får træk. Og så ja.. Så tror jeg vi skal ha sat et læhegn op i haven også. Haven er meget åben når det blæser nemlig... 

ja der er lå for den inde i huset men der må stadig ikke være træk på huset for husk når der regner så styrter det jo direkte på den osv....

Anmeld

23. december 2012

Anonym trådstarter

TeamRocket skriver:

Ork ja det kan man sagtens, så snart det er 10 grader kan i smide den ud i haven. Husk at giv den et ordentligt udebur med læ-afdeling og så en masse den kan putte sig i og spise. Og så husk at den skal ud hver dag og strække benene og få gang i blod-omløbet. Så har i en sund kanin der lever længe. Ude kaniner spiser lidt mere end inde kaniner- det kræver ekstra energi at holde varmen i forhold til når de f.eks bare står i stuen.

Super lige et svar jeg ledte efter Hehe. 

Anmeld

23. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja der er lå for den inde i huset men der må stadig ikke være træk på huset for husk når der regner så styrter det jo direkte på den osv....

Nej det er klart. 

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.