Forårsbarn - hvad skal de have af tøj i starten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. december 2012

lycly

Er sat til 5. maj, men skal nok have kejsersnit en uges tid før, så skal vel føde i slutningen af april.

Men hvad giver man et spædbarn på af tøj i foråret? Julia er jo fra juli og der ved man ligesom at det er varmt, så hun havde bare body og nogle bukser på. Skal forårsbarn også have bluse uden på bodyen? Eller kan man nøjes med body, bukser og strømper? Skal de have hue på uden for? Og trøje i barnevognen? Årh altså, man skulle tro man var lidt klogere når man har barn i forvejen, men føler mig ligeså lost som sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

1990h

LuLy skriver:

Er sat til 5. maj, men skal nok have kejsersnit en uges tid før, så skal vel føde i slutningen af april.

Men hvad giver man et spædbarn på af tøj i foråret? Julia er jo fra juli og der ved man ligesom at det er varmt, så hun havde bare body og nogle bukser på. Skal forårsbarn også have bluse uden på bodyen? Eller kan man nøjes med body, bukser og strømper? Skal de have hue på uden for? Og trøje i barnevognen? Årh altså, man skulle tro man var lidt klogere når man har barn i forvejen, men føler mig ligeså lost som sidst

jeg er sat til 18 april og har haft samme spekulationer om dig..

i følge dmi og gennemsnit vejret i april er temperaturen 6,3..men det bliver jo varmere jo mere du nærmer dig maj..

vi har købt body's med lange og kørte ærmer. så har vi købt heldragter i det der velour lignende stof. hvor der skal en body inden under..vi har også købt bukser og langærmede bluser. også selvfølgelig strømper og huer. vi har også købt en enkelt cardigan og en enkeldt heldragt til køreturen afhænglig af vejret..den har jeg ikke givet så meget for så tænker at så sker der ikke noget med hvis den ikke bliver brugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.