Opdatering på "Så skete det"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg vi starte men at sige tak for alle jeres søde tanker og beskeder.
Det betyder meget for mig

Der har været en læge inde og han siger at jeg jo har en meget svær depression. Jeg ligger pt på en modtager afdeling. Det er meget mærkeligt at ens ting skal tjekkes. Jeg må jo ikke rigtig ha noget her. Ikke engang mit hækle tøj

Men jeg bliver flyttet her i eftermiddag. Hvis jeg kommer på ene stue, så må Fisen gerne komme og besøg mig. Ellers må han ikke Jeg savner ham så meget. Det er desværre heller ikke sikkert jeg må komme hjem til Juleaften.. Det er nok det der er sværest for mig lige nu.
Nå jeg kommer på den anden afdeling får jeg også nogle beroligende piller. Så jeg kan slappe helt af og få sovet.

Det var lidt nyt fra mig. I ved hvem jeg er men skriver ANONYME for ikke at kunne googles.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

B&J

Hvor er det så dejligt at læse du er ved at få den hjælp du skal have, og ja må ikke rigtigt have nogle ting ved sig når det er men det er jo en sikkerhed...

håber du kommer på en stue så du kan have dit dejlige barn på besøg det ville da være så fantastisk for dig...

og det med julen kan godt forstå det er lidt hårdt men jeg håber bare du får det meget meget bedre

Anmeld

22. december 2012

Loa

Ved ikke hvem du er men flot du har bedt om hjælp.
Det er jo helt sikkert du har brug for det, for i den sidste ende at kunne være der 100% for dit barn.
Pyt med juleaften, det er én ud af de næste mange hvor du tilgengæld vil være der og være en glad og stolt mor (går jeg ud fra du ikke er en fyr) med overskud og glæde til livet og dit barn.

Ønsker dig alt det bedste!!

Anmeld

22. december 2012

banana3

Anonym skriver:

Jeg vi starte men at sige tak for alle jeres søde tanker og beskeder.
Det betyder meget for mig

Der har været en læge inde og han siger at jeg jo har en meget svær depression. Jeg ligger pt på en modtager afdeling. Det er meget mærkeligt at ens ting skal tjekkes. Jeg må jo ikke rigtig ha noget her. Ikke engang mit hækle tøj

Men jeg bliver flyttet her i eftermiddag. Hvis jeg kommer på ene stue, så må Fisen gerne komme og besøg mig. Ellers må han ikke Jeg savner ham så meget. Det er desværre heller ikke sikkert jeg må komme hjem til Juleaften.. Det er nok det der er sværest for mig lige nu.
Nå jeg kommer på den anden afdeling får jeg også nogle beroligende piller. Så jeg kan slappe helt af og få sovet.

Det var lidt nyt fra mig. I ved hvem jeg er men skriver ANONYME for ikke at kunne googles.

Knus

Jeg ønsker alt det bedste for dig ! Dejligt du får den hjælp du har brug for, det virker til du er faldet lidt til ro.. Masse kram herfra

Anmeld

22. december 2012

BigHope13

Ønsker og håber det bedste for dig så du kan få den hjælp du har brug for. Kan godt forstå du har det svært med det uvisse omkring juleaften det er en højtid man har lyst til at tilbringe med sin familie. Men hvis det er det som bliver besluttet er det for at hjælpe dig og for dit bedste.
Det må være rigtig svært, mange mange kram herfra og god bedring er vel også noget man kan sige her.

Anmeld

22. december 2012

Anonym trådstarter

BigBabyWish12 skriver:

Ønsker og håber det bedste for dig så du kan få den hjælp du har brug for. Kan godt forstå du har det svært med det uvisse omkring juleaften det er en højtid man har lyst til at tilbringe med sin familie. Men hvis det er det som bliver besluttet er det for at hjælpe dig og for dit bedste.
Det må være rigtig svært, mange mange kram herfra og god bedring er vel også noget man kan sige her.

Jeg vil bare så gerne se min søn åbne sine julegaver:-)

Anmeld

22. december 2012

tarkoflen

Godt at høre, at du får den hjælp du har brug for!

Ja det er øv med juleaften, den vil man jo gerne tilbringe med sin familie, men tænk på, at du og din familie er meget bedre tjent med, at du kommer ovenpå, så l kan få en masse dejlige hyggestunder sammen! Og der er masser af juleaftner de næste mange år, som l skal nyde sammen

Anmeld

22. december 2012

tarkoflen

Anonym skriver:

Jeg vil bare så gerne se min søn åbne sine julegaver:-)

Det kan jeg godt forstå! Hvis du får enestue, må de så komme juleaften? For så kan han jo åbne dem oppe hos dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.