Heej :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2012

FF

Hvordan går det hos alle jer?  

Hvilken gravidtetsyntomer har i nu ?

Har i fået en stor babymave? , har i alle mærket babyen, og hvor ofte mærker i babyen?, og hvordan føles det?, har i haft plukveer?

Har i købt noget til babyen, og om i har, hvad har i købt ?  

Kan ikke huske flere spørgsmål hehe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2012

Tulle83

Fwf skriver:

Har i fået en stor babymave? , har i alle mærket babyen, og hvor ofte mærker i babyen?, og hvordan føles det?, har i haft plukveer?

Udover halsbrand ogtræthed går det rigtig godt her Det er nyt at trætheden er kommet tilbage, og jeg prøver så vidt muligt at få en lur i løbet af dagen.

Maven er blevet stor, og jeg mærker ham tydeligt hver dag. Jeg er begyndt at holde øje med hans rytme, da det siges, at den rytme de har nu, er meget lig den de vil have når de kommer ud. Jeg mærker til vores lille gut ca.hver 2. time. Når vi har været i biffen eller et sted med høj musik, er han også meget aktiv Det er både i form af spark mod maveskindet, og noget der føles som hik eller hoste derinde

Vi har egentlig ikke selv  købt noget til ham endnu, men mine forældre og svigerforældre har købt barnevogn, en masse tøj, legetøj osv. Vi venter til januar udsalget

Hvad med dig?

Anmeld

22. december 2012

FF

Tulle83 skriver:

Udover halsbrand ogtræthed går det rigtig godt her Det er nyt at trætheden er kommet tilbage, og jeg prøver så vidt muligt at få en lur i løbet af dagen.

Maven er blevet stor, og jeg mærker ham tydeligt hver dag. Jeg er begyndt at holde øje med hans rytme, da det siges, at den rytme de har nu, er meget lig den de vil have når de kommer ud. Jeg mærker til vores lille gut ca.hver 2. time. Når vi har været i biffen eller et sted med høj musik, er han også meget aktiv Det er både i form af spark mod maveskindet, og noget der føles som hik eller hoste derinde

Vi har egentlig ikke selv  købt noget til ham endnu, men mine forældre og svigerforældre har købt barnevogn, en masse tøj, legetøj osv. Vi venter til januar udsalget

Hvad med dig?

okeeey

ahhhhhh hvor sødt :') glæder mig til at kunne mærke ham/hende hver dag :')

Ehmm.. de må være at jeg sveder rigtigt meget , serlig om natten, har fået hvalme igen, kun nogle dage, svimmelhed.

jeg ved ikke om min mave er so stor, men lidt

Tror jeg ofte har plukveer, eller meget ofte at maven pluslig bliver hård, og bobler og trækker sig sammen osv.

Mærker babyen nogle gange om aftenen, lige inden jeg skal i seng, og når jeg er i skole, men de er ikke hver dag ( jeg er 22+6) 

okeeey , neej vi har ikke købt noget endnu, tor de først bliver i jan/feb heh

Anmeld

22. december 2012

MHB

Fwf skriver:

Her går det også fint!

Jeg har ikke så mange symptomper, og har egentlig ikke haft det overhoved så det har været nemt. Jeg mærker dog noget til fisen ofte nu, så jeg ved at han er der. 

Maven er blevet større, men endnu ikke større end jeg stadig bare kan gå for at være almindelig tyk  Jeg har ikke haft nogle plukveer jeg kan mærke endnu. Men bassen derinde rumstere godt rundt og jeg mærker ham mere og mere hver dag, det er hyggeligt - men det kunne være fedt hvis han også snart sparkede lidt til far også!

Vi har købt ret meget allerede, da jeg løbende kigger på dba hvad der er vi godt vil have i nærheden. Vi har derfor allerede barnevognen købt. Vi har fået en masse tøj i str. 50 og 56 af min søster der fik en dreng i marts, samt legetøj og en autostol. Vi har også selv købt lidt tøj. Derudover er vi ved at lave et værelse klar til når han kommer. Vi har købt tapetet vi skal bruge og plakater til væggene, samt en tavle. 

Jeg er i øvrigt lige gået i gang med at filte en uro der passer ind i temaet på hans værelse, og strikke et par bukser han kan passe når han er ca. 6 måneder (er ikke så hurtigt om at strikke)

Puha for en lang smøre i fik der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.