Så sket det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

2721

Kæmpe kæmpe stort knus. Hvor er det stort at du kan bede om hjælp. Ønsker dig det bedste ifremtiden og håber du snart er på vej mod bedring.

Jeg har for mange år siden været hvor du er og man kan komme stærkere ud på den anden side.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Nettemor

Øv altså. Håber du kan få den hjælp du skal bruge

Anmeld

21. december 2012

Muhmi

Ville ønske jeg kunne hjælpe!! Men hvor er det bare super at du søger hjælpen selv! Håber du hurtigt er i bedring, men tag dig alt den tid du skal bruge!

Kæmpe knus! 

Anmeld

21. december 2012

Dinsen

Et stort  til dig! 

Syntes det er så flot af dig at du har søgt hjælp, det tager jeg virkelig hatten af for...

Håber dig det aller-bedste 

Anmeld

21. december 2012

Laulund87

Puha det er jeg ked af at høre.. Jeg har stået i en lignende situation, men har det meget bedre i dag

Anmeld

21. december 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Ja så skete det vi har været nød til ringe til vagtlægen . Jeg bare græder græder.. Der kommer en læge ud til os nu her.

Jeg kan ikke mere. Jeg kan ikke leve mere... Jeg magter ikke julen og alle de ting man skal. Jeg magter ikke at skal sidde hver dag og se glad og lykkelig ud.
Jeg magter det ikke. Jeg kan ikke være der for hele min familie jeg kan ikke tænke på dem alle på en gang. Men det burde jeg jo kunne.

Nu ligger jeg bare her og kan ingenting. Kun tænke på hvad der nu kommer til at ske.. Jeg er bange og lettet på samme tid.

Jeg har ondt i maven og kaster op..

Undskyld et rodet indlæg men det er alle mine tanker som kommer ud...

Nogen ved nok godt hvem jeg er....

/ Taco78 

Anmeld

21. december 2012

tarkoflen

Puha det lyder ikke rart! Godt du har en rigtig god mand, der kan passe godt på dig, når du har det svært!

Jeg håber hurtigt du får den hjælp du har brug for!

Anmeld

21. december 2012

Anonym trådstarter

Tak alle sammen. Jeg kan ikke overskue at skrive til jer hver især Så det bliver en fælles tak:-):-):-):-):-)

Anmeld

21. december 2012

rimor

Ville ikke gå forbi uden et Og

Anmeld

21. december 2012

Lone Jakobsen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.