Sos trine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
11 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Stumpen

Hej..

Jeg er lige ved at tage Kraks.. Jeg regner med at tage den hurtigste rute, men er det også sådan du mener jeg skal gennem Viborg som de foreslår??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Stumpen

Jeg skal lige have lavet katoffelsalat -hvilket er grunden til at jeg evt. ikk elige svarer dig ven...

Anmeld

12. juni 2009

st

Ja det er en indre ringvej du skal køre på, så det er ikke bykørsel som sådan. Har du mod på det, ellers kan jeg lige guide dig på den ydre ringvej.

Det er ikke svært at finde. Er du nogenlunde til at finde vej efter Krak

Jeppe er forresten blevet enig med sig selv om, at bilen ikke bliver støvsuget. Så I må tage med, at det er en håndværkervogn, som er lidt beskidt indeni. Jeg har tørret det værste håndværker støv af. :-)

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

I skal ikke gøre bil ren for vores skyld -vores ligner selv jeg ved ikke hvad

Jeg plejer at kunne finde vej efter den, hvis ellers den passer, for det er jo ikk emin kørsel der er noget galt med  Den indre ringvej er vist den de bruger i forhold til den korteste rute ikk??

Anmeld

12. juni 2009

st

Den hurtigste siger godt nok over Aulum og Haderup. Den vej kender jeg ikke, men den ser lidt nemmere ud faktisk.

Der kommer du ind med Holstebrovejen, og den følger den ydre. Det er nok i virkeligheden den nemmeste når man ikke har været her før.

Hvis jeg slår fra Videbæk og til min adresse (den hurtigste), så er det let og ligetil. Men husk, jeg er kun en mobil væk. Du ringer bare hvis der bliver noget ikke?

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

Bare rolig, for er der en som kan panikke i trafikken, så er det mor her

Anmeld

12. juni 2009

st

Du skulle jo nødigt panikke så meget, at du går i fødsel.

Men du skal nok finde os. Giv mig lige en sms når I er omkring Viborg, og fortæl mig lige hvordan bilen ser ud, så skal jeg nok kigge efter jer.

Det skal nok gå. Hvornår kører i hjemmefra?

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

Det er en møgbeskidt mørkeblå Kia Clarus..

Vi kører hjemmefra -efter planen- kl 7!! Prøv da lige og se alt det jeg ofre for at mødes med jer  -ej pjat...

Anmeld

12. juni 2009

st

Det er bare så dejligt at du tager den lange vej. Det bliver skønt at se dig om Stumpen.

Men har du din bærbare med, du kan da ikke undvære siden en hel dag kan du ?

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

NEJ, for når jeg ikke er på, så sker der altid en masse ballade herinde og nu er adminen jo med, så det kan ikke stoppes... ihh øv altså

Jeg glæder mig også til at se dig og Madsen -men pt mest Madsen, når du mobber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.