Lille sejrsdans

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Nadia&Daniel

Ja, jeg vælger ikke at være anonym - da andre har sørget for at være anonyme ang. dette..

Ja, Laura får stadig flaske - men men men - pga en tråd tidligere i dag, valgte vi i dag at begynde stop-godnat-flasken-projekt.. Og det er gået godt (altså det er første nat - så råber ikke så højt om det)

Så lille sejrsdans herfra (selvom jeg ved det er kun første nat uden)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

Ja, jeg vælger ikke at være anonym - da andre har sørget for at være anonyme ang. dette..

Ja, Laura får stadig flaske - men men men - pga en tråd tidligere i dag, valgte vi i dag at begynde stop-godnat-flasken-projekt.. Og det er gået godt (altså det er første nat - så råber ikke så højt om det)

Så lille sejrsdans herfra (selvom jeg ved det er kun første nat uden)..

Hvor fint - det er jo et skridt i den rigtige retning også selvom det kun har stået på i en dag

Vores datter får også stadig flaske om natten og hun er 15 måneder.

/Fenja

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Fenja09 skriver:

Hvor fint - det er jo et skridt i den rigtige retning også selvom det kun har stået på i en dag

Vores datter får også stadig flaske om natten og hun er 15 måneder.

/Fenja

Laura er 2 år og næsten 2 mdr. - men både læge og sp har været indover det - og de synes vi skulle blive ved. Men nu vil vi prøve lykken (for det har påvirket mig mere end jeg har givet udtryk for overfor andre)

Anmeld

20. december 2012

MyLove E

Nadia&Daniel skriver:

Laura er 2 år og næsten 2 mdr. - men både læge og sp har været indover det - og de synes vi skulle blive ved. Men nu vil vi prøve lykken (for det har påvirket mig mere end jeg har givet udtryk for overfor andre)

Sejt i har taget skridtet . Og sej pige som bare har lagt sig til at sove:-):-):-):-)

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

Vores sp vil helst at vi stopper med at give hende flasken om natten, men da hun er ret småtspisende siger lægen at det er helt ok at vi fortsætter med det lidt endnu. I hvert fald indtil hun spiser mere almindeligt.

Håber det lykkedes for jer

Anmeld

20. december 2012

Nadia&Daniel

Fenja09 skriver:

Vores sp vil helst at vi stopper med at give hende flasken om natten, men da hun er ret småtspisende siger lægen at det er helt ok at vi fortsætter med det lidt endnu. I hvert fald indtil hun spiser mere almindeligt.

Håber det lykkedes for jer

Laura får kun flaske lige inden sengetid (kl. 19) - men hun sover stadig, har kun været vågn en gang (for at få sutten)

Anmeld

20. december 2012

Fenja09

Nadia&Daniel skriver:

Laura får kun flaske lige inden sengetid (kl. 19) - men hun sover stadig, har kun været vågn en gang (for at få sutten)

Ja, den plejer vi godt at kunne springe over, men nogle gange vil hun også have den for at kunne falde i søvn. Tror bare at man skal tage det i sit eget tempo og ikke stresse over det. De skal jo nok stoppe med det på et tidspunkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.