jeg er så ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.545 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. december 2012

millesofie

men jeg ved det er det rigtige at gøre

jeg skal ind på holbæk den 27dec der vil jeg være i uge 12

det er mit livs sværeste valg og jeg går og er konstant ked af det
men mig og kæresten bor ikke sammen
han har været singel et år og har to børn (7/7) de er 4 og 8 år
min pige er 3år

alle børn skal jo have lov til at falde til i det nye og vi venter på at kunne flytte sammen
det skal de jo også vænne sig til

så jeg ved godt at en lille ny nu er en dårlig ide
og at bringe et "pendler"barn til verden er heller ikke fair
vi bor 1½time fra hinanden med det offentlige

men øv hvor er det svært og især nu hvor jeg er begyndt at kunne mærke den derinde
øv det føles som mord

mig og kæresten har begge hver især fået hjælp til at få børn da ingen af os kan på alm vis
det har den lille spir vist ikke opdaget

og for at gøre det hele værre så har jeg fået den dumme tid den 27 hvor alle tre børn er hjemme
ingen pasningsmuligheder og ingen bil at låne

så kan jeg pænt se frem til at skulle holde masken til efter nytår

og jeg aner intet om aborter, har jo aldrig haft brug for det
jeg er pisse bange

og taler jeg med kæresten så kan jeg bare mærke at han ikke kan holde til det
det ville bare være et ord fra mig og så beholdte vi den.. og det er sindsygt svært at være den stærke, jeg græder mig i søvn de nætter vi ikke sover sammen
tænker bare om jeg kan holde til det?
udover den samtale jeg får hos min læge er der så andet hjælp at hente??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Faith

Det lyder bare slet ikke til at du har lyst til den abort. Er der virkelig ikke andre muligheder? Tror i ikke at når/hvis i tager beslutningen om at beholde spiren, så falder det hele lidt mere på plads?

Anmeld

20. december 2012

Lady Marion <3

Det lyder som om du er på vej ud i noget du føler dig presset ud i pga omstændighederne   Du skal tænke dig godt om

Anmeld

20. december 2012

FruStolpe

Jeg aner ikke hvad jeg skal skrive, men føler at jeg har brug for at give dig et stort cyber

Jeg håber det hele løser sig for dig og at din jul må blive dejlig trods alt.

Anmeld

20. december 2012

LinLin

Jeg har fået lavet en provokeret abort fordi det ikke 'passede ind' - og jeg havde det overhovedet ikke som dig! Jeg ønskede ikke det barn...

Det lyder det jo virkelig til at du gør

Tror altså I er nødt til at tage en snak...

Anmeld

20. december 2012

4xGreve

Puha ud fra det du skriver så er det ikke af de rigtige grunde du vælger at få den abort og hvis jeg var dig igen ud fra det du skriver så vil jeg beholde den lille i maven og aflyse den tid til abort..

Kan huske jeg var så meget i tvivl dengang vi blev gravide med Milo men der var en rigtig god veninde der skrev til mig - Man fortryder kun de børn man IKKE får man fortryder ikke de børn man får!!

Mon ikke det hele nok skal falde på plads hvis i vælger at beholde??

Du skal ihvertfald have et stort  herfra også syntes jeg virkelig at i skal sætte jer ned og snakke det godt igennem og overveje det grundigt en gang mere!!! for ud fra det du skriver så vil jeg personlig aldrig kunne gennemføre det

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Jeg er enig med de andre, det virker slet ikke til at være den rigtige løsning for dig/jer

Hvordan kan det være du har ventet til uge 12 med at få aborten? Havde I besluttet jer for at beholde i første omgang?

Anmeld

20. december 2012

baby012

Tror virkelig ikke det er den rigtige løsning for dig her  

og er ret sikker på at det kommer til at forfølge dig i resten af dit liv .. 

Synés virkelig i skal tage en snak om det her igen, det lyder ikke til at du virkelig vil slå dette foster ihjel .. 

Tænk dig RIGTIG godt om 

Anmeld

20. december 2012

foto på lærred

Jeg tror du tænker med hoved, men det lyder virkelig som om du ikke har det godt med det. Jeg synes virkelig du skal tænke en ekstra gang omkring jeres valg. Ofte ser ringene jo umulige ud, men man kommer jo igennem det meste.

Sådan som du skriver, så tror jeg måske, at du kommer til at fortryde dit valg senere hen i livet. Du er langt henne og flere ting på baby er allerede færdigudviklet og da du allerede er bevist om dette, så tror jeg, at det vil gøre det endnu sværre senere hen.

Du skriver du ikke vil have et pendler barn. Men tænker mere på, om du ønsker et barn eller ej. Hvis du gør, så synes jeg, at I skal tage opgaven til jer, og selv om det så måske ender med at du bliver enlig mor, så er det trods alt bedre at være mor alene end at fortryde resten af livet at du opgav dit barn

(ps overstående er selvfølgelig kun skrevet ud fra, at det lyder som om, du ikke ønsker aborten)

Held og lykke med det hele.

Anmeld

20. december 2012

millesofie

tak allesammen

desværre er der ingen reel mulighed for at beholde spir

jeg bor lige nu i et hus som jeg har lejet sammen med min mor
vi bor i en by hvor min datter går i børnehave og hvor jeg ønsker at bo resten af mit liv

min mor er blevet skrevet op til den lejlighed hun ønsker sig
men der går jo hurtigt et år før det kommer til at lykkes

min kæreste bor ja 1½time væk ingen af os har bil og det er umuligt for mig at følge min datter i børnehave derfra

jeg går hjemme pga at jeg har svær adhd og mit liv er så småt ved at falde på plads efter at jeg har kæmpet hele mit liv med at få omverden til at fatte at jeg fejler noget og ikke kan det samme som alle andre

jeg kan sagens være alene med min datter (det kræver en del hårdt arbejde med kalender, skemaer osv for at jeg husker alt)
så jeg tror ikke at jeg ville kunne tage mig af to børn alene og huske alt det man skal (rengøring, børste tænder, klippe negle osv)
så min bekrymring omkring abort er jo mit eget egocentretet selviske jeg der har et problem
og jeg ved også godt at så snart vi bor sammen så prøver vi igen

tror mest bare det er hårdt nu
og kunne bare så godt bruge at jeg kunne have et par dage alene med kæresten bagefter uden børn og hulumhej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.