Junior seng må jeg se jeres og gode råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. december 2012

B&J

Hvad for en junior seng har i?????

og nu er daniel jo snart 3 år til marts, vi vil ikke have ham i en junior seng inu men vi kan ikke finde ud af hvornår, for han putter jo trygt og godt i sin tremmeseng og han er jo ikke en stor dreng og han kravler ikke ud så vi har ikke travlt

men

hvornår tog i jeres barn i en junior seng til dem der gjorde det sent??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

M&N

B&J skriver:

og nu er daniel jo snart 3 år til marts, vi vil ikke have ham i en junior seng inu men vi kan ikke finde ud af hvornår, for han putter jo trygt og godt i sin tremmeseng og han er jo ikke en stor dreng og han kravler ikke ud så vi har ikke travlt

men

Har ikke min datter endnu men vi har købt sebra kili sengen til hende

Anmeld

20. december 2012

De3Guldklumper

B&J skriver:

men

Her rykker de i junior seng ved 4 års alderen..

Dog har de haft åbnet op (tremmerne er taget af) siden de var omkring 2.

Vi har Stokke Sleepi til begge unger..

Anmeld

20. december 2012

B&J

BabyWish2012 <3 skriver:

Har ikke min datter endnu men vi har købt sebra kili sengen til hende

Den er altså også bare super lækker og den kan vokse med barnet så de ikke skal i en ny seng men de kender sengen....

sådan en har jeg overvejet til næste gang hvis det er for den er død smart

Anmeld

20. december 2012

B&J

Pylle3 skriver:

Her rykker de i junior seng ved 4 års alderen..

Dog har de haft åbnet op (tremmerne er taget af) siden de var omkring 2.

Vi har Stokke Sleepi til begge unger..

det er også en der vokser med barnet den er også super smart, det kunne være det var det vi skulle prøve at tage trammerne af for det er de jo ikke inu

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

Her er Marias juniorseng. Det er en udtræksseng fra Ikea til 700 kr mener jeg vi gav.

Hun kom i den da hun var 2,5 år og det er gået som en drøm. Hun elsker den og hun har aldrig rejst sig efter putning osv

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. december 2012

LinLin

David var 3,3år... Han prøvede aldrig at komme ud af tremmeswngen, selvom man ikke kunne tage den ene side af...

Købte juniorseng, da jeg blev gravid med lillebror - så var der jo en anden der skulle bruge den... (Og så synes jeg også han var for stor... )

Anmeld

20. december 2012

B&J

Laulund87 skriver:

Her er Marias juniorseng. Det er en udtræksseng fra Ikea til 700 kr mener jeg vi gav.

Hun kom i den da hun var 2,5 år og det er gået som en drøm. Hun elsker den og hun har aldrig rejst sig efter putning osv

EJ hvor er den yndig sikke en prinsesse seng, ¨åhh ville ønske det samme med daniel men er bange for han ikke ville sove i den for han HADER alle nye ting mærkeligt men der går ført et par dage, men han vil dog ikke sove inde ved os så kan være vi kan få ham til det, men kan være vi skal prøve at fjerne trammerne først

Anmeld

20. december 2012

B&J

DAs mor skriver:

David var 3,3år... Han prøvede aldrig at komme ud af tremmeswngen, selvom man ikke kunne tage den ene side af...

Købte juniorseng, da jeg blev gravid med lillebror - så var der jo en anden der skulle bruge den... (Og så synes jeg også han var for stor... )

jaaa nemlig.... men kan være vi bare skal prøve stille og roligt og se hvad der sker

Anmeld

20. december 2012

Laulund87

B&J skriver:

EJ hvor er den yndig sikke en prinsesse seng, ¨åhh ville ønske det samme med daniel men er bange for han ikke ville sove i den for han HADER alle nye ting mærkeligt men der går ført et par dage, men han vil dog ikke sove inde ved os så kan være vi kan få ham til det, men kan være vi skal prøve at fjerne trammerne først

Ja det kan godt være det er løsningen. Ellers prøv at samle den sammen med ham, købe fint nyt sengetøj og lege/læse bøger i den sammen med ham så han vænner sig til det. Det gjorde vi og jeg er sikker på at det hjalp til at gøre det til en god oplevelse og nem overgang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.