Hvad syntes du om navnet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2012

annec

Fenja09 skriver:

Kan godt lide navnet, synes det er sødt. Hvis jeg skulle vælge stavemåden ville det bestemt blive uden "h".

Tillykke med den kommende babydreng

/Fenja

Tak :-) tænker også bare, er det et navn de kan blive mobbet med senere hen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Fenja09

annec skriver:

Tænker du på noget bestemt, for jeg kan ikke lige komme på noget der automatisk skulle gøre navnet til et "mobbe-offer"? Derudover kan man sige, at hvis børn vil mobbe så finder de noget uanset om det er navn, tøj, udseende ect. Synes ikke dette navn direkte skriger mobning

Anmeld

21. december 2012

Pigent

Jeg kan godt lide det, men vil stave det Bertil så han ikke altid skal stave det

Anmeld

21. december 2012

Team Putte

annec skriver:

Vi har lige fået at vide at vi skal have en dreng mere 

Vores dreng hedder Sebastian, og vi har egentlig været enige om at nummer to skal hedde Berthil! :-) 

hvad syntes du om dEt? Og hvordan syntes du det skal staves?? :-)

Navnet er ik lige mig, så hellere Bertram,  det er jo smag og behag  Men synes det skal staves uden H

Anmeld

21. december 2012

Louisesam

Bertil uden h'et!

Det er meget sødt, men ikke lige et navn, jeg ville vælge!

Anmeld

21. december 2012

FrkZier

annec skriver:

Vores dreng hedder Sebastian, og vi har egentlig været enige om at nummer to skal hedde Berthil! :-) 

jeg ville uden tvivl stave det Bertil - og jeg eeelsker navnet, og ville gerne have vores dreng sku hedde det, men kæresten er desværre ikke enig

Anmeld

21. december 2012

lisbethita

annec skriver:

Jeg må indrømme, at det navn er jeg heller ikke til. Men navne er jo et spørgsmål om smag. Nogle gange kan det bare godt blive lidt for specielt - og det er sagt i aller bedste mening uden at ville støde. Det er så svært med navne, fordi vi forældre har et stort ansvar i at finde et navn, som vores barn skal bære hele livet.

Men det er JER der er forældre og derfor er valget jo helt frit jeres

Og tillykke med, at det er en lille dreng. Vi venter en lille pige mere :-)

Kram

Anmeld

21. december 2012

lisbethita

annec skriver:

Det må jeg indrømme..det tænkte jeg også lige først. Men faktisk tænker jeg nok endnu mere, at vil jeres dreng føle, at det er et godt navn, når det bliver ældre? Jeg kan bare huske, at da jeg var teenager og mødte en aften en dreng med et noget specielt navn (Gudmund), der kom jeg helt ubevist til at sætte nogle forkerte fordomme op mod den ellers ret kønne dreng pga hans navn. Tåbeligt af mig!! Det er nok mest, hvis I holder fast i Berthi (var det sådan det staves?). Bertil er jo egentligt sødt nok...

EJ...igen...det skal jeg SLET ikke blande mig i. Hvis I har forelsket jer i det navn, så er det jo jeres valg :-)

Anmeld

21. december 2012

NoName

Yurie skriver:

Jeg bryder mig ikke om det.
Men synes at det skal staves bertil..

Anmeld

21. december 2012

Malene76

annec skriver:

Jeg er ret så begejstret for det.  Synes det skal staves Bertil. Det er så fint et navn.

KH Malene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.