åh nej kom med nogle gode råd..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Morgensol

Vi lever 4 mennesker for under 4000 i øjeblikket og skal gøre det frem til august.

netto har også tit store kødpakker og så går vi efter datovarer i føtex, man kan f.eks kan man nogengange få gode pølser til 5 kr. Så laver vi selv pasta, bager meget brød selv, laver hjemmelavet agurkesalat osv.

pasta med tomatsauce er også nemt og billigt at lave. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Vi lever 4 mennesker for under 4000 i øjeblikket og skal gøre det frem til august.

netto har også tit store kødpakker og så går vi efter datovarer i føtex, man kan f.eks kan man nogengange få gode pølser til 5 kr. Så laver vi selv pasta, bager meget brød selv, laver hjemmelavet agurkesalat osv.

pasta med tomatsauce er også nemt og billigt at lave. 

flot at i kan jeg er helt skræmt bar over at det en måned..taget hatten af for jer..

og tak for tippet

Anmeld

20. december 2012

Morgensol

Anonym skriver:

flot at i kan jeg er helt skræmt bar over at det en måned..taget hatten af for jer..

og tak for tippet

Det Er saftsusme heller ik altid nemt! Jeg glæder mig sindssygt til august hvor vi får 5000 mere om måneden.

Så ska vi vidst spise oksemørbrad i en hel uge! Hahahaha... 

Anmeld

20. december 2012

B&J

HUSK han skal købe de billige smøger i næste månede og evt ryge en smøg eller 2 mindre...

mad ang jamen lav mad så i har til to dage og lav en madplan for hele næste månede og tænk over hvad det hele koster.

spis så meget ude hos nogle som i kan evt spør om i ikke kan få en pakke kød eller sådan noget ved mor og far, så spare i jo 2 dage næsten

og hunden skal jo have sin hundemad

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

B&J skriver:

HUSK han skal købe de billige smøger i næste månede og evt ryge en smøg eller 2 mindre...

mad ang jamen lav mad så i har til to dage og lav en madplan for hele næste månede og tænk over hvad det hele koster.

spis så meget ude hos nogle som i kan evt spør om i ikke kan få en pakke kød eller sådan noget ved mor og far, så spare i jo 2 dage næsten

og hunden skal jo have sin hundemad

hihi ja her hjemme får hundene hvad de plejer..det vores ansvar og de har heller ikke godt af at skifte fodder bare sådan lige

jah jeg tror også vi skal ringe og invitere os selv på mad hos de gamle og måske mor vil lege tøm fryseren:p

Anmeld

20. december 2012

Anonym trådstarter

Bertemor skriver:

Det Er saftsusme heller ik altid nemt! Jeg glæder mig sindssygt til august hvor vi får 5000 mere om måneden.

Så ska vi vidst spise oksemørbrad i en hel uge! Hahahaha... 

det kan jeg godt forstå,

jeg blev meg skræmt da jeg så hvad vi vil få i lønhar aldrig haft så lidt penge..

Anmeld

20. december 2012

B&J

Anonym skriver:

hihi ja her hjemme får hundene hvad de plejer..det vores ansvar og de har heller ikke godt af at skifte fodder bare sådan lige

jah jeg tror også vi skal ringe og invitere os selv på mad hos de gamle og måske mor vil lege tøm fryseren:p

NEMLIG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.