Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som jeg faldt over den anden dag.... Wow... Blev helt paf da jeg så dem... Vi fik jo vores billeder tilbage fra et af mine familiemedlemmer der havde taget dem til vores bryllup d. 12/05-12, men må indrømme at jeg nok bare hurtigt har skimtet dem igennem da vi fik dem... Men her forleden skulle vi så finde nogle billeder til julegaver og så faldt jeg lige over de her... Blev helt lamslået... De er så flotte synes jeg
ISÆR nummer to, synes jeg er helt og aldeles fortyllende smukt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er de gode! Og hvor ser i søde ud!! Vh stine
StineW79 skriver: Hvor er de gode! Og hvor ser i søde ud!! Vh stine
Tusind tak skal du have!!
Loa skriver: De er bare rigtig gode!!!
De er bare rigtig gode!!!
Ja det synes jeg også... Virkelig flotte og de har bare fanget dagen så godt synes jeg
Orv der er forresten også det her:
Muhmi skriver: Som jeg faldt over den anden dag.... Wow... Blev helt paf da jeg så dem... Vi fik jo vores billeder tilbage fra et af mine familiemedlemmer der havde taget dem til vores bryllup d. 12/05-12, men må indrømme at jeg nok bare hurtigt har skimtet dem igennem da vi fik dem... Men her forleden skulle vi så finde nogle billeder til julegaver og så faldt jeg lige over de her... Blev helt lamslået... De er så flotte synes jeg ISÆR nummer to, synes jeg er helt og aldeles fortyllende smukt!
Vil give dig ret, nummer to er rigtigt godt, men jeg er også ret vild med nummer 5, sort/hvid hvor I kysser, det er også godt...
Dejligt med gode billeder til minde om en dejlig dag
aargh elsker det hvor I åbner gaver - der skinner personligheden helt ud over skærmen
Og I ser også dejligt forelskede ud på de andre billeder sikke da en dejlig minde-overraskelse lige at falde over
Dot D skriver: Vil give dig ret, nummer to er rigtigt godt, men jeg er også ret vild med nummer 5, sort/hvid hvor I kysser, det er også godt... Dejligt med gode billeder til minde om en dejlig dag
Tusind tak... Ja det er jeg også vild med og især fordi det egentlig er et "fjolle"billede hvor jeg står med foden løftet bagud, sådan lidt "disney"-agtigt kys hihi
Giraffen skriver: aargh elsker det hvor I åbner gaver - der skinner personligheden helt ud over skærmen Og I ser også dejligt forelskede ud på de andre billeder sikke da en dejlig minde-overraskelse lige at falde over
Jaaah, DET er jeg også vild med... Det er et sjovt billede og det behøver ikke altid være opstillet for at blive super godt
Ja for dælen... Det er super når man lige får sådan "aha"-moments
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128