Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger..jeg ved at de ingen rytme har så små men det gør bare så ondt indeni når min datter græder og jeg intet kan gøre om natten... Sundhedsplejersken har lige været på besøg og hun tager godt på, mangler intet, gylper lidt engang imellem og hun siger også selv til og stop igen så alt er perfekt mht amning.. menom natten fra en 22-23 tiden til kl 05:00 om morgenen er hun bare ulykklig! hun spiser indimellem om natten men det starter med at hun græder, jeg prøver at give hende bryst men hun søger som en vild omkring det og når hun får fat slipper hun og skubber ud med tungen igen, så går jeg ud fra hun ikke vil have noget så får hun lov at ligge hos mig, der går lidt så græder hun igen og søger... så går jeg rundt med hende på armen og i dynen og i barnevågnen... det beroliger hende men begynder så at græde igen... jeg blver SÅ frustreret når jeg ikke kan hjælpe hende. når hun spiser føles det som om at hun ikke kan få nok for hun søger videre efter hun har sluppet... men så kan hun afvise mig... forstår det ikke. hun har mange tissebleer og afføring også, vi cykler med benene, masserer maven, trykker under fødderne, hun kommer også af med det uden problemer... kunne hun så ikke bare være vågen uden af græde så hjerteskærende som er det der gør at jeg ikke kan holde det ud og selv bliver ked af det. det er bare så hårdt... sundhedsplejersken har anbefalet at bade hende om aftenen og give sukkervand... må prøves men er så bange for at det ikke er nok... Nogen der har haft succes med bad eller andet for at berolige? glædelig jul til jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CAWI skriver: Min dreng havde også en periode hvor han ikke rigtig ville tage fat i brystet. Han søgte efter det men fik aldrig rigtig fat, så han græd og græd og græd. Det hjalp lidt at gå rundt med ham. Så når han havde de dårlige dage, startede jeg med at GÅ rundt og amme ham. Når han havde fået ordenligt fat og var godt i gang med at spise, kunne jeg sætte mig forsigtigt ned og amme videre.
Min dreng havde også en periode hvor han ikke rigtig ville tage fat i brystet. Han søgte efter det men fik aldrig rigtig fat, så han græd og græd og græd. Det hjalp lidt at gå rundt med ham. Så når han havde de dårlige dage, startede jeg med at GÅ rundt og amme ham. Når han havde fået ordenligt fat og var godt i gang med at spise, kunne jeg sætte mig forsigtigt ned og amme videre.
MKuhr skriver: Aahh super for hun vil netop gerne at vi går rundt med hende. Det må jeg prøve, tak så må jeg prøve inden hun bliver så ked af det.
Aahh super for hun vil netop gerne at vi går rundt med hende. Det må jeg prøve, tak så må jeg prøve inden hun bliver så ked af det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128