Invendig eller udvendig scanning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

Hullabullabulla

Valle81 skriver:

Konsekvensen ville være, at de ikke ville kune foretage NF-skanningen. Altså de ville ikke kunne måle selve NF og derved finde ud af, om der er øget risiko for Downs.

Men de vil stadig kunne se, om barnet derudover er sundt og rask.

Meen, de har jo styr på det. Du har jo bare fået en skanning nu der forvirrer mere end den gavner. Normalt har man jo kun sin sidste mens at sætte terminen efter samt langt man er. Og ud fra dette sættes NF, og jeg har faktisk aldrig hørt om nogen, der ikke har nået det, så at sige:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

Valle81

IG skriver:

Åh altså, du har ret - det er virkelig forvirrende!!!

Jeg håber virkelig dek an se det

Det er nemlig det, i dag kan vi få alt for mange oplysninger, og tit så bliver vi mere forvirrede og usikre af alle de informationer:0)

Alt kommer til at gå godt:0) Nyd din skønne mave og slap af:0)

Anmeld

20. december 2012

IG

Britt88 skriver:

Vurderet ud fra størrelsen passer uge 8-9 meget godt.. Ved tidlig indvendig scanning hos gyn 6+6 var fosteret hos mig 1,25 cm - og ved nakkefold 12+5 lidt over 6 cm

Tak for det, men pu ha hvor er det forvirrende!

Jeg var til scanning d. 6/12 hvor hun målte mig til at være 6+0, og i går blev jeg sat til 8+3 hos gynækelogen....

Men på hospitalet til "NF" også i går, blev jeg sat til at være 8+0.

Anmeld

20. december 2012

IG

Valle81 skriver:

Det er nemlig det, i dag kan vi få alt for mange oplysninger, og tit så bliver vi mere forvirrede og usikre af alle de informationer:0)

Alt kommer til at gå godt:0) Nyd din skønne mave og slap af:0)

Tusind tak for dine beroligende ord!

Glædelig jul og godt nytår til dig!

Anmeld

20. december 2012

Valle81

IG skriver:

Tusind tak for dine beroligende ord!

Glædelig jul og godt nytår til dig!

I lige måde, og husk at opdatere herinde, når du har været til NF:0)

Anmeld

20. december 2012

Hullabullabulla

IG skriver:

Jeg var til scanning d. 6/12 hvor hun målte mig til at være 6+0, og i går blev jeg sat til 8+3 hos gynækelogen....

Jeg ville gå efter sygehusets måling da det jo er dem der følger dig fremadrettet.. Og så se den rigtige nakkefold hvad de siger der

Alternativt ringe og spørge om din tid til NF kan rykkes lidt baglæns?

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

IG skriver:

men hvis du d. 6/12 blev scannet til at være 6+0 så passer det jo også med at du igår var 8+0

Anmeld

20. december 2012

IG

FrkZier skriver:

men hvis du d. 6/12 blev scannet til at være 6+0 så passer det jo også med at du igår var 8+0

Præcis, men jeg forstår det virkelig ikke... det er mere forvirrende end noget andet

Anmeld

20. december 2012

FrkZier

IG skriver:

Præcis, men jeg forstår det virkelig ikke... det er mere forvirrende end noget andet

Hvofor forstår du det ikke?? Det jo klart du er 8+0 idag når du for 2 uger siden var 6+0?

Anmeld

22. december 2012

IG

FrkZier skriver:

Hvofor forstår du det ikke?? Det jo klart du er 8+0 idag når du for 2 uger siden var 6+0?

Det der er forvirrende for mig, er at jeg har fået tre forskellige terminsdatoer at vide, af to forskellige mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.