Jordmoder - love it!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2012

Sahara82

Er jeg seriøst den eneste der ELSKER at komme til jordmoder?  Det er bare så hyggeligt at høre den lilles hjerteslag og blive bekræftiget i at alt er godt

Uhh totalt baby og juleglæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Er jeg seriøst den eneste der ELSKER at komme til jordmoder?  Det er bare så hyggeligt at høre den lilles hjerteslag og blive bekræftiget i at alt er godt

Uhh totalt baby og juleglæde

Jeg synes også det er super hyggeligt ! Også bare lige for at få talt ordentligt igennem om hvordan man vår og har det jeg skal til jordemoder igen her d. 3. 

Anmeld

30. december 2012

Sahara82

Gigl skriver:

Jeg synes også det er super hyggeligt ! Også bare lige for at få talt ordentligt igennem om hvordan man vår og har det jeg skal til jordemoder igen her d. 3. 

Præcis. Fedt med et sted hvor man også kan tale om de lidt mere ubehagelige ting ved en graviditet og så blive taget seriøst og mødt med forståelse. Ikke fordi jeg ikke normalt bliver taget seriøst, men de fleste synes bare man skal nyde at være gravid, men min jordmoder forstår godt hvorfor jeg ikke nyder at have ondt i skambenet hele tiden.

Går altid ud med den fedeste følelse når jeg har været der.

Uhh er helt misundelig på du skal d 3. Jeg skal først i slutningen af januar. Men inden da skal jeg lige forbi lægen d 4 til uge 32 undersøgelse og så er der også mødregruppe, fødselsforberedelse, besøg på fødegangen og besøg fra sundhedsplejersken. Og det hele i januar. Crazy 

Anmeld

30. december 2012

DitteFisk

smsh skriver:

Præcis. Fedt med et sted hvor man også kan tale om de lidt mere ubehagelige ting ved en graviditet og så blive taget seriøst og mødt med forståelse. Ikke fordi jeg ikke normalt bliver taget seriøst, men de fleste synes bare man skal nyde at være gravid, men min jordmoder forstår godt hvorfor jeg ikke nyder at have ondt i skambenet hele tiden.

Går altid ud med den fedeste følelse når jeg har været der.

Uhh er helt misundelig på du skal d 3. Jeg skal først i slutningen af januar. Men inden da skal jeg lige forbi lægen d 4 til uge 32 undersøgelse og så er der også mødregruppe, fødselsforberedelse, besøg på fødegangen og besøg fra sundhedsplejersken. Og det hele i januar. Crazy 

Præcis ja ! Hos hende kan man gyde ud af alle de gener man har uden at hun tænker, åh du burde bare nyde det du! Hehe.. 

Det var mange ting januar, men nu nærmer den rigtige tid sig jo også langsomt jeg skal lige have afsluttet min bachelor-opgave her i januar, og så kan jeg eller bare tænke babytanker derfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.