Helaftensarrangement i østjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

990 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. december 2012

LilyMarleen

Hej Piger
Vi skal giftes 7-9-13

Har i ikke et forslag til romantiske steder nær Randers, hvor man kan få et helaftens arrangement pr person på ca 540,-

Jeg syntes at jeg leder og leder, men jeg bliver ikke rigtig klogere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

LilyMarleen

LilyMarleen skriver:

Hej Piger
Vi skal giftes 7-9-13

Har i ikke et forslag til romantiske steder nær Randers, hvor man kan få et helaftens arrangement pr person på ca 540,-

Jeg syntes at jeg leder og leder, men jeg bliver ikke rigtig klogere..

Ps. Det må grene være billigere end det

Anmeld

20. december 2012

Palaja

Har du prøvet hotel Randers? Der har jeg lige været til bryllup, og det var et rigtigt fint sted. Det var vist ikke overdrevet dyrt. Dog skal du nok selv arrangere musik og bryllupskage, men ved ikke om de også kan tage sig af det...

Ellers er der gammel Estrup ved Auning, det skulle også være populært. Har dog aldrig selv været til bryllup der.

Men begge steder er fine gamle omgivelser, med god atmosfære. Og et godt bud hvis man gerne vil slippe for forsamlingshus...

Tror faktisk også at man kan holde bryllup på Clausholm slot, men tænker at det er dyrt.

Held og lykke med det hele 

Anmeld

20. december 2012

LilyMarleen

Palaja skriver:

Har du prøvet hotel Randers? Der har jeg lige været til bryllup, og det var et rigtigt fint sted. Det var vist ikke overdrevet dyrt. Dog skal du nok selv arrangere musik og bryllupskage, men ved ikke om de også kan tage sig af det...

Ellers er der gammel Estrup ved Auning, det skulle også være populært. Har dog aldrig selv været til bryllup der.

Men begge steder er fine gamle omgivelser, med god atmosfære. Og et godt bud hvis man gerne vil slippe for forsamlingshus...

Tror faktisk også at man kan holde bryllup på Clausholm slot, men tænker at det er dyrt.

Held og lykke med det hele 

Alle de steder du nævner har en kuvert pris på over 700,- og det bliver lige et hak for dyrt for os,
Men det var virkelig rigtig pænt af dig at svare .. 1000 tak

Anmeld

20. december 2012

Palaja

Ok, sorry min veninde havde bare sagt at det ikke havde været så dyrt på Hotel Randers, men det er selvfølgelig relativt.

Håber du finder det rette sted.

Anmeld

20. december 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
hvad med skovbakken i randers der har vi været til bryllup og var bare super hyggeligt, dog skal du selv sørge for musik og kage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.