Termin 13 juni 2013! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

462 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. december 2012

MissMona

Hej skønne piger,

Så tør jeg godt melde mig ind i gruppen her. I sidste uge var jeg til nakkefoldsscanning og den gik super fint. Bebsen var 8,3 cm 14 uger gammelt og scanningstallene var 5936, og så fik vi nogle fine billeder med hjem!

Det var en super julegave at få, nu vil vi bare også gerne forbi MD scanningen

Jeg ønsker den bedste jul til jer alle,

Mh MissMona

PS. tror 13 er mit nye lykketal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

Victoria2013

Dejligt at det gik godt, tillykke med det

Glæder mig også til MD scanning, men min er først i slut januar, så der er lidt tid til endnu

Anmeld

26. december 2012

Moldemine

Tillykke med maven dejligt at være nået en milepæl. Jeg er selv gravid, vi venter barn nr 2 og har termin samme dag som dig (hvilket også er min fødselsdag) hvordan har du det..?

Anmeld

26. december 2012

MissMona

Moldemine skriver:

Tillykke med maven dejligt at være nået en milepæl. Jeg er selv gravid, vi venter barn nr 2 og har termin samme dag som dig (hvilket også er min fødselsdag) hvordan har du det..?

Hejsa,

Jeg har det faktisk overraskende godt synes jeg. Jeg havde kvalme de første 8 uger men spiste det væk med basiske fødevarer Siden da har jeg haft lidt ligamentsmerter, og jeg spænder meget op i musklerne omkring halebenet og rumpen. Min mave vokser hurtigt synes jeg og mine bryster ligeså, men ellers mærker jeg faktisk ikke til noget, efter hvad jeg lige kan komme i tanke om. Nå jo, jeg plejer aldrig at bruge creme men jeg har fået meget tør hud og det klør meget lige midt på ryggen - der hvor man ikke kan nå... det er de mærkeligste ting der sker synes jeg .... Nu går jeg bare og venter på hvornår man kan mærke noget i maven!

Hvordan har du det? Du har jo prøvet det hele før, men de siger der ikke er en graviditet der er ens

Mh og glædelig jul,

Missmona

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.