Er der nogen der er med på at hjælpe hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2012

MLT

StineW79 skriver:

Ka se du er fra Midtjylland. Hvorfra er du, for hvis det er i nærheden af mig, ku vi måske mødes og træne eller noget? Jeg er en klovn til at komme afsted alene nemlig! Vh stine

Jeg bor nær Viborg, og kan se, at du bor nær Herning.. øv øv.. Ellers et godt forslag! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2012

MLT

bobbles skriver:

Jeg er frisk  er så småt gået igang med kost omlægning og har siden 5 dec tabt 3,7 kg så er helt sikker på der nok skal ryge en masse her i starten vil gerne tabe 20-30 kg.

Wauw.. Det er da alligevel meget. Flot  Vil meget gerne høre, hvordan du gør osv! 

http://www.facebook.com/groups/289495781153294/

Anmeld

20. december 2012

MLT

frkanonym skriver:

jeg kunne rigtig godt tænke mig at være med! vil gerne smide nogle kilo selv

http://www.facebook.com/groups/289495781153294/

Anmeld

20. december 2012

helle85

MLT skriver:

Jeg tog under min sidste graviditet aaalt for meget på! Jeg har nu en vægt som siger +15 kg i forhold til da jeg blev gravid.. Jeg vil rigtig gerne (snart) smide de kg igen, men jeg mangler virkelig nogen, som er i samme båd som mig, og som jeg kan støtte mig til, så vi sammen kan hjælpe hinanden til at nå vores mål. 

Jeg er lige nu medlem af en gruppe på facebook, som har dette formål, men den gruppe er gået lidt i stå, så jeg tænker på, at oprette min egen, hvor vi kan støtte, hjælpe, snakke, give råd, opskrifter osv.. Er der nogen der er med på idéen, og gerne vil deltage, så vil jeg smide et link til en gruppe? 

Jeg håber på, at der er nogen som kunne tænke sig at være med 

jeg vil også gerne værer med. har prøvet at endre mine madvaner de sidste pr md men der sker ikke rigtig noget skal tabe mig omkring 20 kilo

men jeg gå først i gang i januar igen

Anmeld

20. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
MLT skriver:

Jeg bor nær Viborg, og kan se, at du bor nær Herning.. øv øv.. Ellers et godt forslag! 

Øv det var øv at det alligevel ik var tætter på hinanden! Vh stine

Anmeld

20. december 2012

Clisolka

MLT skriver:

Jeg tog under min sidste graviditet aaalt for meget på! Jeg har nu en vægt som siger +15 kg i forhold til da jeg blev gravid.. Jeg vil rigtig gerne (snart) smide de kg igen, men jeg mangler virkelig nogen, som er i samme båd som mig, og som jeg kan støtte mig til, så vi sammen kan hjælpe hinanden til at nå vores mål. 

Jeg er lige nu medlem af en gruppe på facebook, som har dette formål, men den gruppe er gået lidt i stå, så jeg tænker på, at oprette min egen, hvor vi kan støtte, hjælpe, snakke, give råd, opskrifter osv.. Er der nogen der er med på idéen, og gerne vil deltage, så vil jeg smide et link til en gruppe? 

Jeg er med! 

Jeg har meldt mig ind, man kan vel altid bruge lidt inspiration 

Jeg selv har snart rundet de 25 tabte kg på 2 år 

Jeg fik i maj konstateret diabetes type 2, så jeg har omlagt min kost en del, samtidigt med at jeg får piller 

Anmeld

20. december 2012

MorTilEnPrinsesse

MLT skriver:

Jeg vil rigtig gerne være med også.. ;-) 

jeg finder gruppen imorgen når jeg er på computer... ;-D 

har tabt 22 kilo på snart 3 måneder efter min fødsel, men mangler 10 kilo! Så er jeg tilfreds! - er bare desværre gået lidt i stå i denne stresset tid ;-) 

Anmeld

20. december 2012

Anonym2013

jeg kunne også godt tænke mig at være med. har sendt en anmodning på face.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.