gravid og sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Anonym trådstarter

Jeg elsker sex, og jeg elsker virkelig sex med min kæreste. 

Men her i graviditeten har min tanke omkring sex ændret sig, jeg har lyst til min kæreste, VIRKELIG. Men jeg kan ikke have sex med ham medmindre han viser mig han også har lyst til mig ved at kærtegne mig, kysse mig og generalt bare give mig seksuel opmærksomhed, hvis han ikke gør det kan jeg bare ikke have sex med ham, slevom jeg har lyst. Synes ikke det giver mening, og synes også det er synd for ham at jeg ikke kan få mig selv til at "lægge op til sex" 

Jeg er bare ved at blive sindssyg over det og ved ikke hvad jeg skal gøre! 

Har jo netop lyst til ham, men kan ikke forlange han skal gøre alting hver eneste gang. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2012

Mick

Jeg er sikker på at din kæreste kan og vil bære over med dig. Man på lægger sig jo nogle sjove vaner når man er gravid. har selv oplevede forskellige ting med at min kæreste også ændrede sig lidt da hun var gravid. Så tror virkelig ikke at du skal tænke for meget over det, men ellers ta nogle gode snakke med din kæreste om det, så han også ved hvad der forgår. Og ellers nyd graviditeten sammen både med de gode men også med de anderledes oplevelser man får ;-)

KH

Mick

Anmeld

29. december 2012

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg elsker sex, og jeg elsker virkelig sex med min kæreste. 

Men her i graviditeten har min tanke omkring sex ændret sig, jeg har lyst til min kæreste, VIRKELIG. Men jeg kan ikke have sex med ham medmindre han viser mig han også har lyst til mig ved at kærtegne mig, kysse mig og generalt bare give mig seksuel opmærksomhed, hvis han ikke gør det kan jeg bare ikke have sex med ham, slevom jeg har lyst. Synes ikke det giver mening, og synes også det er synd for ham at jeg ikke kan få mig selv til at "lægge op til sex" 

Jeg er bare ved at blive sindssyg over det og ved ikke hvad jeg skal gøre! 

Har jo netop lyst til ham, men kan ikke forlange han skal gøre alting hver eneste gang. 

Har haft det på nøjagtig samme måde som dig indtil langt inde i 2. trimester.. Nu er jeg på vej i 3. trimester og lysten til at "lægge op" er vendt tilbage.. Så bare rolig det skal nok vende igen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.