Hej piger, jeg har et lidt privat spørgsmål til dem der har haft en vaginal fødsel, som jeg håber i er nogle der vil svare på. Har desværre ikke muligheden for at i kan være anonyme da jeg ikke er plusmedlem.
Mit spørgsmål er, hvordan har den vaginale fødsel påvirket jeres sexliv på godt og ondt?
Jeg har selv aldrig født, men kan ikke lade vær med at tænke over hvordan en fremtidig fødsel vil påvirke min mands og mit sexliv. Jeg ved selvfølgelig godt at det også handler meget om at man husker sine knibeøvelser, men tænker bliver skeden nogensinde ligeså stram igen som den var inden ?
Min mand og jeg havde i starten af vores sexliv lidt problemer, eller faktisk en del. Jeg havde forinden min nuværende mand haft en ekskæreste der havde en penis over middel, min nuværende mand har så en penis der er en del mindre (men i det mindste kan han finde ud af at bruge den :p).
Men efter som jeg havde været sammen med eksen i en del år havde min skede ligesom tilpasset sig og derfor da jeg mødte min nuværende mand havde vi ret svært ved at mærke hinanden dvs. min skede var ret slap i forhold til hans penis. Det var mega frustrende eftersom vi var ret glade for hinanden, men at vi ikke rigtig kunne få sexlivet til at køre. Det er der heldigvis rettet op på nu.
Men nu kan jeg ikke lade vær med at tænke på om en evt. vaginal fødsel vil kunne ødelægge sexlivet for os, og dermed forholdet på lang sigt. 

Anmeld