Julekort?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.325 visninger
12 svar
0 synes godt om
19. december 2012

MorDk

Ihh har modtaget 2 Julekort og jeg må ærligt sige jeg blev bare SÅ glad!! Jeg elsker at få post! Det ER bare noget andet end facebook, mails og SMS. Har ikke selv sendt Julekort i år (plejer jeg ellers)

S e n d e r d u J u l e k o r t ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Ihh har modtaget 2 Julekort og jeg må ærligt sige jeg blev bare SÅ glad!! Jeg elsker at få post! Det ER bare noget andet end facebook, mails og SMS. Har ikke selv sendt Julekort i år (plejer jeg ellers)

S e n d e r d u J u l e k o r t ?

Vi har modtaget 2 stk. (fra svigermor/svigerfar og mandens onkel/tante og børnene)..

Ikke fået sendt (igen) i år

Anmeld

19. december 2012

MorDk

Plejer selv at tage billederne og lave julekortene... Sys det er SÅ hyggeligt og så DEJLIG personligt ♥

Jeg fik Julekort af en gammel veninde samt en kollega ♥

Anmeld

19. december 2012

blomst84

vi har sendt 19 afsted og har fået 3 tilbage syntes det er såå hyggeligt og selvom PostDanmark tager hårdt fat med Porto-priserne vil jeg gerne give den glæde videre

Anmeld

19. december 2012

MorDk

blomst84 skriver:

vi har sendt 19 afsted og har fået 3 tilbage syntes det er såå hyggeligt og selvom PostDanmark tager hårdt fat med Porto-priserne vil jeg gerne give den glæde videre

Ja det er dyrt at sende breve nu til dags  Sys jeg er ærgeligt!

Anmeld

19. december 2012

blomst84

MorDk skriver:

Ja det er dyrt at sende breve nu til dags  Sys jeg er ærgeligt!

Ja rigtig ærgeligt, det så hyggeligt med personligt post  

Anmeld

19. december 2012

MorDk

blomst84 skriver:

Ja rigtig ærgeligt, det så hyggeligt med personligt post  

nemlig!

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har sendt 28 kort afsted i år. Alle med billeder af vores dejlige piger og med en personlig håndskreven hilsen bagpå.

Vi har fået 10 kort tilbage og der kommer nok 5-6 mere. Vi hænger dem op på et langt stykke julebånd, med små nisse klemmer, så de er en stor del af vores jule op pyntning. Det er så dejligt. 

Dog er det mest fra kærstens familie og vores venner vi får kort, for det er ik rigtig nóget vi bruger i min familie! Vh stine

Anmeld

19. december 2012

Pige2009

Har sendt 16 afsted og modtaget 5...

Anmeld

20. december 2012

Loa

Har sendt 17 afsted med billede af Isabella uden på..
Har modtaget 3 indtil videre men er ret sikker på der kommer flere. Elsker at modtage post (den slags altså)
Det er bare SÅ meget mere hyggeligt end mail og SMS.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.