Slipper og hiver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. december 2012

LilleChelle

Jeg har de første 2 måneder her brugt suttebrik, da han på sygehuset var så frustreret over ikke at kunne få ordentligt fat. Nu har jeg så prøvet de sidste to uger at tage suttebrikken væk - og han har absolut ikke problemer med at få fat længere. Nu er mit problem så bare at når han har suttet et stykke tid, så mælken ikke bare løber længere, så begynder han at hive i brystet og hoppe af. 

Hvad skyldes dette? Og kan jeg gøre noget for han ikke gør det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

MorDk

Det er vidst meget normalt eller lad mig sige det sådan... nogle børn gør det! Min søn gjorde det! Og min datter gør det NU! Det er faktisk en smule belastende... hun ligger også og "hyggesutter" altså suger mælk i munden og lader det løbe ud af mundvigen... (tossepige)

Anmeld

19. december 2012

LilleChelle

MorDk skriver:

Det er vidst meget normalt eller lad mig sige det sådan... nogle børn gør det! Min søn gjorde det! Og min datter gør det NU! Det er faktisk en smule belastende... hun ligger også og "hyggesutter" altså suger mælk i munden og lader det løbe ud af mundvigen... (tossepige)

øv - ville gerne at der var noget man kunne gøre for at de ville lade hver. For jeg kan da godt lidt opgive at få ham over på bryst uden suttebrik, hvis han bliver ved, for det gør skisme ondt ;(

Ohh - det gør min også. Han bruger mig som sut har den søde sundhedsplejerske sagt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.