Sove på eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

749 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. december 2012

MorTilEnPrinsesse

Hvornår er det okay at de kommer ind og sove på deres eget værelse om natten?? ;-) 

Hvornår kom jeres babyer ind på eget værelse om natten? ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

L&V

MorTilEnPrinsesse skriver:

Hvornår er det okay at de kommer ind og sove på deres eget værelse om natten?? ;-) 

Det er det når man syntes.. Laura var 7måneder da vi begyndte med det og 12 måneder da det var hvernat og blev puttet i egen seng hver aften

Anmeld

19. december 2012

Fenja09

Jeg tror ikke der facit for, hvornår børnene skal sove på eget værelse - det må være når barnet og forældrene er klar til det.

Vores datter er snart 16 måneder og sover stadig i vores soveværelse.

/Fenja

Anmeld

19. december 2012

Pige2009

Laura var 2 år, men kun fordi vi boede i en 2-værelses lejlighed ind jeg købte hus Ellers tror jeg,  hun var røget på eget værelse fra ca. 7 mdr., hvor hun sov igennem

Anmeld

19. december 2012

Den lykkelige

Vores var 2 uger  

Anmeld

19. december 2012

HopinWishin

vores datter er 4 mdr. og jeg snakkede med sp i dag om at hun vågner meget lettere nu når min mand og jeg går i seng, eller hvis vi vender os i sengen etc. Så hun foreslog at vi skulle lægge hende ind på sit eget værelse nu.... Jeg ved bare ikke helt om jeg er klar

Anmeld

19. december 2012

MetteDN

Min dreng var 3 mrd da han startede med at blive puttet i sin egen seng.. han er 1,5år nu og har altså stadig nætter hvor han sover sammen med mig

Anmeld

19. december 2012

Faith

Jonathan var 4 uger da han kom på eget værelse (værelset lige ved siden af soveværelset). Simpelthen fordi jeg ikke fik lukket et øje med ham i rummet. Vågnede ved de mindste små grynt fra ham. Det gør jeg sådan set stadig, men får da en smule mere sammenhængende søvn nu

Anmeld

19. december 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Når både du og dit barn er parat, det er forskelligt.

Min dreng var 4år før han sov i sit eget værelse.

Min pige er næsten 2 år og hun sover stadigvæk inde hos hos.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.