sandramor skriver:
Hej :-)
Nu så jeg lige en der lige havde oprettet en debat omkring hvornår jeres børn stoppede med flaske om natten...
Melina er nu 8 halv måned og hendes nattesøvn varierer meget synes jeg... Nogengange dog ikke så tit sover hun fra 20-06 uden at sige et pip.... Og andre gange som er laaaangt de fleste nætter vågner hun mellem 02-04 og skriger!!! Og jeg sys jeg har prøvet alt!!! Hun stopper først når hun får sin flaske! Er bange for det bare er blevet en dårlig vane for hende nu at hun skal ha den flaske?? Jeg mener hun kan og burde jo sagtens ku undvære mad om natten nu ik??
Det skal siges hun spiser fint hele dagen og spiser altid en stor portion aftensmad kl 17-17.30... Lidt yoghurt kl 19 og 200ml majsvælling kl 20!! Så skal hun dælme da ku holde sig hele natten...
Mit spørgsmål er..... Hvordan Søren får jeg hende lært at det IKKE er Madtid om natten længere??? Skal jeg tage en kold tyrker????
Sys det er svært for er også bange for hun vækker den store på 7 med sit skrigeri og hun skal op og i skole næste dag....
Please kom med nogle gode råd?? Har jeg ret når jeg tror det er blevet en dårlig vane?? Er det måske fordi hun er vant til at faldr isøvn med en flaske ?? Nogengange kan hun faktisk nærmest vågne hver 4 time!
Trætte hilsner herfra :-)
min datter spiser ikke så store portioner, så hun er også stadig oppe om natten ind imellem og da hun var 8 måneder var det hver nat
vi gik så over til at spise hver anden time (kl 8-10-12-14-16-18-20) - klokken 20 og nogengange kl 16 var flasker
og det har hjulpet en del så hun spiser mere i løbet af dagen (vi spiser ikke så ofte mere - hun er 9 md'er nu)
og hun er lige så stille ved at udfase natflasken
jeg valgte dog ret hurtigt bare at gi hende flasken, for nogle gange var det tre gange om natten og jeg orkede ikke at ta kampen og nu er hun sådan hun ca hver anden gang kan nøjes med sutten
så jeg tror det er op til en selv hvad man ønsker at kæmpe med her ser det hvertfald ud til at gå ligeså stille i sig selv
Anmeld