Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Theo ?? Det overvejer vi til vores lille dreng i maven ??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Theo ?? Det overvejer vi til vores lille dreng i maven ??
Jeg synes det er SÅ fint! Jeg har det også selv med på min navneliste, til når vi engang skal have børn
Månsson skriver: For mig er det altså et navn til en kat
For mig er det altså et navn til en kat
Jeg navngav en af mine mors killinger for et år siden med navnet Theo men er stadig helt tosset med det ...
Line&Mike skriver: Jeg synes det er SÅ fint! Jeg har det også selv med på min navneliste, til når vi engang skal have børn
Det er jeg glad for at høre ! Så er jeg da ikke alene !
Akmese skriver: Jeg navngav en af mine mors killinger for et år siden med navnet Theo men er stadig helt tosset med det ...
Jeg synes der mangler noget Jeg ville nok vælge navnet Theodor istedet. Så har stemt "synes ikke godt om". Men hvis i kan lide navnet så er det da hvad jeres guldklump skal hedde!
/Fenja
Elsker det... det var på min liste over navne, da vi skulle finde navne til vores dreng!
Månsson skriver: He he ja der kan du bare se.. Har det os sådan med freja bare som hundenavn ha ha
He he ja der kan du bare se.. Har det os sådan med freja bare som hundenavn ha ha
Haha jamen vi har to navne oppe at vende men nu har jeg vidst fået min vilje som et det andet navn !
Fenja09 skriver: Jeg synes der mangler noget Jeg ville nok vælge navnet Theodor istedet. Så har stemt "synes ikke godt om". Men hvis i kan lide navnet så er det da hvad jeres guldklump skal hedde! /Fenja
Tak for svar !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128