Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mille25 skriver: Hej.Jeg var 38+4 da vi havde sex. Vi havde sex kl.03.00 og kl 06.00 gik mit vand. Så det hjælp her.
Hej.Jeg var 38+4 da vi havde sex. Vi havde sex kl.03.00 og kl 06.00 gik mit vand. Så det hjælp her.
Okay, så var du lige så langt som jeg er nu...
Tror altså at det skal afprøves i aften .. for at det virker, så det ikke lige rammer julen..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay, så var du lige så langt som jeg er nu... Tror altså at det skal afprøves i aften .. for at det virker, så det ikke lige rammer julen..
Valle81 skriver: Nej, ikke det mindste.
Nej, ikke det mindste.
Det samme her
oh yes!
Vi havde sex ca. halv 12, og halv 2 kom veerne, og så var der ellers 4-5 min. imellem indtil hun er født 23 timer senere
Anonym skriver: Ja, som overskriften siger.. Satte sex jeres fødsel igang? Hvor langt var i henne? Og hvor lang tid gik der fra sexen til der skete noget? Er der andre alternativer til igangsættelse i vil anbefale?
Ja, som overskriften siger.. Satte sex jeres fødsel igang?
Hvor langt var i henne?
Og hvor lang tid gik der fra sexen til der skete noget?
Er der andre alternativer til igangsættelse i vil anbefale?
Ja her gik fødslsen igang efter SEX, vi havde jo hørt at det skulle hjælpe og 2 dage før min Termin Sexede vi helt vildt, Lige da vi var færdige, begyndte jeg at bløde og vi gik fuldstændig i panik jeg og manden, og ringede tiæ fødegangen og kom ind med det samme, og blev undersøgt og fik kørt kurve, og alt var perfekt, jeg fik afvide at det var ( et eller andet) der var sprunget , og at jeg var i fødsel så småt.
Og jeg så sådan ud og to dage efter præsis på min terminsdato fødte jeg min elskede søn
altså jeg fik veer 3 gange inden jeg fødte og alle gangene havde vi haft sex... Men det blev kun til veer der gik i sig selv igen
Jeg var 39+3 da fødslen gik igang efter sex... veerne kom ret hurtigt bagefter og vores baby blev født små 4 timer efter...
Så det virkede vist! der havde ingen tegn været på fødsel om dagen, what so ever...
Havde fået gravid-massage og zoneterapi.... havde sex med min kœreste om aftenen og vandet gik imens så tror det havde en sammenhœng....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128