AmmeBH - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.054 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

SAL

Terminen var igår d. 11.6 Tasken er pakket - vi er klar...Men men men...Jeg kan ikke helt forstå det med ammebh´erne! For hvordan kan sådan nogle allerede være indkøbt og lagt klar i tasken når jeg ikke ved hvor store de der bryster har tænkt sig at blive???
Hvad gør I??? Jeg er 1.gangs fødende - så har ingen erfaring overhovedet!
Kh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Mca<3

LouiseN skriver:

Terminen var igår d. 11.6 Tasken er pakket - vi er klar...Men men men...Jeg kan ikke helt forstå det med ammebh´erne! For hvordan kan sådan nogle allerede være indkøbt og lagt klar i tasken når jeg ikke ved hvor store de der bryster har tænkt sig at blive???
Hvad gør I??? Jeg er 1.gangs fødende - så har ingen erfaring overhovedet!
Kh. Louise

Tja jeg regnede med at jeg voksede 2 skål størrelser  Og tog målet under brtstet som det var omkring termin ,,, Det passer meget godt ,, købte dog H og M s amme bh er og de er mere sportsagtige  så det gør ikke noget hvis ikke de passer 100 procent ,

Anmeld

12. juni 2009

Mie A

Denne slags er meget smart at starte med, indtil mælken er løbet rigtigt til - og så kan den bruges til at sove med bagefter...

http://www.libero.dk/Pages/Dictionary/DictionaryTerm.aspx?id=33449

Anmeld

12. juni 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg vill evente med at købe en til du kommer hjem fra sygehuset. Jeg havde købt en 2 størrelser størrer og havde fået råd og vejliedning i butik, men dream on.............2 størrelser.............ikke i nærheden nok.

Og gav det hvide ud af øjnene for den bh, så spar pengene og vent, og til du kommer hjem fra sygehuset, kan man godt undvære en:0)

Anmeld

12. juni 2009

SAL

Tror osse jeg venter til  vi kommer hjem fra sygehuset...tak for jeres svar

Anmeld

12. juni 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg brugte bare sådan en Sloggi top i starten, indtil mælken var løbet til.

Anmeld

12. juni 2009

Stumpen

Jeg købte en på sygehuset (fødte i Herning) Men ellers, ja så vent...

Anmeld

16. juni 2009

Ni-ko-li-ne

jeg brugte amme toppe fra H&M... landede i en H skål inden jeg overhovedet havde født nemli... og jeg ventede med at købe noget som helst til jeg kom hjem...

du kan jo også få familie eller kæresten til at købe til dig hvis du er længere til på sygehuset :0)

Anmeld

16. juni 2009

Jules

Jeg købte de billige fra føtex ...De sidder godt og er så billige at man ikke behøves at passe videre på dem og så er de faktisk fine nok med blonder og det hele... Jeg havde købt en enkelt til sygehuset og købte flere i en større størrelse da vi kom hjem fra sygehuset ... Så hvis du ikke vil risikere at smide penge ud af vinduet så er det nok en god ide at gøre som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.