Nogle der hved hvor langt tid der går før de har blodprøven på nakkefold.ville de have ringe nu hvis det var??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.164 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Jeg fik jo lave nakkefold i går men de have ikke min blodprøve..så den var jeg nedunder og få tage efter scanningen..Men hvor langtid kan man vente på svaret....
Hun sagd ehørt jeg ikke nået så var alt fint ringede de var det skidt..Men hvor mange dag kan man forvente man skal vente på om de ringer eller ej.
Mvh henriette 12+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

st

Hmm det er svært at sige Henriette, men det er jo weekend og dermed mindre bemanding på sådan et sygehus. Så jeg tror ikke du skal regne med at høre noget fra dem før mandag. Men det var jo også kun hvis tallet var lavt de ville ringe ikke?

Anmeld

13. juni 2009

CGTN

En blodprøve tager normalt en uge og få svar på, men ja, som st siger, så kommer det an på hvor underbemandede de er... Den skal jo lige dyrkes osv først....

Anmeld

13. juni 2009

H+S Skjolgborg.

ok ja jeg troede så hvis der var nået ville de ringe samme dag max fredag... ligesom med ens hcg blodprøve... max 1-2 dage...
Men de kunne godt lige sige har du ikke hørt nået inden en uge så er alt ok...
Men nej...
En veninde jeg har fik første svar 1 mdr efter dårligt...
Mvh Henriette

Anmeld

13. juni 2009

Betina88

Jeg mener der gik nogle par dage da de ringede til mig angående om blodprøverne , men jeg er ikk' helt 100 % på det .. Men der gik ikk' lang tid , før de ringede til mig en fredag formiddag ..

Anmeld

13. juni 2009

H+S Skjolgborg.

Ok... HÅBERRRRRR DE IKKE RINGER...

Tak for svare

Anmeld

13. juni 2009

Betina88

Det var så lidt ..

Håber vi hjalp ..

Anmeld

13. juni 2009

forår

hejsa

jeg var til NF scanning sidste torsdag og jeg fik brevet ind af døren om lørdagen. så jeg er overbevist om at du får brev på mandag )

Anmeld

13. juni 2009

H+S Skjolgborg.

forår skriver:

hejsa

jeg var til NF scanning sidste torsdag og jeg fik brevet ind af døren om lørdagen. så jeg er overbevist om at du får brev på mandag )

Hun sagde de ikke nået om et brev hun sagde de ville ringe hvis den var mindre ind det papir jeg fik med hjem uden udregningen af blodprøven.Men bare scanningen min aldr højt osv osv...

på papir stå der 2340
Nf: 1,2 mm

Så mon de skrive et brev også så for hun snakke kun om de ville ringe hvis det var skid hørt jeg ikke fra dem var alt super fint som hun dog også sagde da hun scanne mig af det så ud..

Mvh Henriette 12+2

Anmeld

13. juni 2009

forår

ja det ved jeg ikke. jeg er første gangsfødende så har ikke prøvet det før. men jeg sys bare at der stod en hel masse på det papir jeg fik tilsendt...en hele masse forskellige tal og noget, og tænker at alt det kan man ik huske...

de sagde til mig at jeg ville høre noget telefoninsk hvis tallet ikke var så godt inden kl 12 og jeg blev scannet kl 0830. og hvis de ikke ringede ville de sende tallet med posten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.