BabyStecher skriver:
Jeg skal give ialt 1100 for 2D/3D/4D 45 min skanning og får dvd og filmklips osv med. Jeg kender en der blev scannet hos den lille kbh'er men synes ikke efter hvad jeg ser at billerne er ligeså gode kvalitetsmæssigt som hos klinikken i Hvidovre, da min kusine blev skannet der.
Hvorfor skal du egentlig til den på østerbro os, synes du ikke de andre har været lige så gode? :-)
Bare lige så du ved det så er 4D bare bevægelserne i 3D. Så man får "kun" 2D og 3D 
Jeg var afsted til kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i uge 14 og har aaaaaaaltid ønsket mig en 3D scanning når vi nåede til uge 29-30 (før jeg blev gravid endda) - den hos Lille Kbh'er var bare impulsivt fordi vi havde fået et værdikort til 100,- så vi sparede penge og skulle bruges inden nytår (var inde og få en normal 2D drop in i uge 23 fordi vi ikke fik nogen mål eller vægt til MD) så det var jeg ret ked af, så derfor tog vi afsted...
Hos Scanningsjordemoderen får man VILDT mange billeder, CD hvor alt er optaget (lyd og scanning) og man får en CD med alle billederne på også - samt den bedste service 
Synes også Lille Kbh'er var dårlige (var afsted før uge 12 i en graviditet sidste år som endte i en MA), og der var kvaliteten rigtig ringe men de har fået uddannede JM ind og fået nyt udstyr så gav dem en chance og kan kun give
for deres service og kvalitet nu. Ihvertfald deres 3D HD.
Du kan lige se et billede af vores pige i 3D 26+0
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld