3d / 4d skanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.365 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. december 2012

BabyStecher

Hey, jeg har fået tid til en skanning som overstående den 29 januar 2013, hvor jeg samme dag vil gå ind i 28 uge. 

Er der nogle af jer der har været og evt hvor?

Kender i til Ultralydklinikken i Hvidovre eller andre der gør?

jeg ville egentlig gerne vide hvad jeres mening er omkring disse skaninger og om i synes den klinik er god til 1100 kr. 

Jeg fik ret ret dårlige billeder til MD og er ret ked af så dårlige de var iforhold til NF skanningen og de billeder vi fik der, mig og kæresten har så valgt en 3D/4D skanning så vi kan få nogle nye billeder men også et af vores lille søns ansigt, så vi ikke bare skulle betale for en ny 2D skanning når vi også har snakket om 3D.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

M&N

BabyStecher skriver:

Hey, jeg har fået tid til en skanning som overstående den 29 januar 2013, hvor jeg samme dag vil gå ind i 28 uge. 

Er der nogle af jer der har været og evt hvor?

Kender i til Ultralydklinikken i Hvidovre eller andre der gør?

jeg ville egentlig gerne vide hvad jeres mening er omkring disse skaninger og om i synes den klinik er god til 1100 kr. 

Jeg fik ret ret dårlige billeder til MD og er ret ked af så dårlige de var iforhold til NF skanningen og de billeder vi fik der, mig og kæresten har så valgt en 3D/4D skanning så vi kan få nogle nye billeder men også et af vores lille søns ansigt, så vi ikke bare skulle betale for en ny 2D skanning når vi også har snakket om 3D.. 

Jeg har været til en drop-in 3D hos Lille Købehavner i uge 26+0. Der synes jeg billederne blev rigtig fine og man kan se hele hendes ansigt. Det blev rigtig godt!

Vi skal afsted igen til sidste scanning hos Scanningsjordemoderen på Østerbro hvor jeg vil være 30+2 (vi skal afsted imorgen)  
Er meget spændt på hvor meget man kan se denne gang!

- Blev selv scannet hos klinikken i Hvidovre 2 gange tidligt i graviditeten, til terminsscanning i uge 5 og 9, de er rigtig søde og kvaliteten er rigtig god (har dog ikke prøvet 3D der).

'(Vi gav selv 500,- hos Lille Kbh'er i 15 min for 3D og skal give 1100,- for 45 hos Scanningsjordemoderen imorgen)

Anmeld

19. december 2012

BabyStecher

BabyWish2012 <3 skriver:

Jeg har været til en drop-in 3D hos Lille Købehavner i uge 26+0. Der synes jeg billederne blev rigtig fine og man kan se hele hendes ansigt. Det blev rigtig godt!

Vi skal afsted igen til sidste scanning hos Scanningsjordemoderen på Østerbro hvor jeg vil være 30+2 (vi skal afsted imorgen)  
Er meget spændt på hvor meget man kan se denne gang!

- Blev selv scannet hos klinikken i Hvidovre 2 gange tidligt i graviditeten, til terminsscanning i uge 5 og 9, de er rigtig søde og kvaliteten er rigtig god (har dog ikke prøvet 3D der).

'(Vi gav selv 500,- hos Lille Kbh'er i 15 min for 3D og skal give 1100,- for 45 hos Scanningsjordemoderen imorgen)

Jeg skal give ialt 1100 for 2D/3D/4D 45 min skanning og får dvd og filmklips osv med. Jeg kender en der blev scannet hos den lille kbh'er men synes ikke efter hvad jeg ser at billerne er ligeså gode kvalitetsmæssigt som hos klinikken i Hvidovre, da min kusine blev skannet der. 

Hvorfor skal du egentlig til den på østerbro os, synes du ikke de andre har været lige så gode? :-)

Anmeld

19. december 2012

M&N

BabyStecher skriver:

Jeg skal give ialt 1100 for 2D/3D/4D 45 min skanning og får dvd og filmklips osv med. Jeg kender en der blev scannet hos den lille kbh'er men synes ikke efter hvad jeg ser at billerne er ligeså gode kvalitetsmæssigt som hos klinikken i Hvidovre, da min kusine blev skannet der. 

Hvorfor skal du egentlig til den på østerbro os, synes du ikke de andre har været lige så gode? :-)

Bare lige så du ved det så er 4D bare bevægelserne i 3D. Så man får "kun" 2D og 3D

Jeg var afsted til kønsscanning hos Scanningsjordemoderen i uge 14 og har aaaaaaaltid ønsket mig en 3D scanning når vi nåede til uge 29-30 (før jeg blev gravid endda) - den hos Lille Kbh'er var bare impulsivt fordi vi havde fået et værdikort til 100,- så vi sparede penge og skulle bruges inden nytår (var inde og få en normal 2D drop in i uge 23 fordi vi ikke fik nogen mål eller vægt til MD) så det var jeg ret ked af, så derfor tog vi afsted...

Hos Scanningsjordemoderen får man VILDT mange billeder, CD hvor alt er optaget (lyd og scanning) og man får en CD med alle billederne på også - samt den bedste service 

Synes også Lille Kbh'er var dårlige (var afsted før uge 12 i en graviditet sidste år som endte i en MA), og der var kvaliteten rigtig ringe men de har fået uddannede JM ind og fået nyt udstyr så gav dem en chance og kan kun give  for deres service og kvalitet nu. Ihvertfald deres 3D HD.

Du kan lige se et billede af vores pige i 3D 26+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. december 2012

M&N

Og i traditionel 3D... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.