22+1 pigemave..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
15 svar
0 synes godt om
19. december 2012

1990h

dette bliver det første mavebillede som jeg har fået lagt op

på billede var jeg 22+1

er nu 22+6.

men hold da op fra den ene uge til den anden uge ændrer maven sig godt nok og vægten stiger da også hurtigt nudet er lidt skræmmende..
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

M (:

1990h skriver:

på billede var jeg 22+1

er nu 22+6.

men hold da op fra den ene uge til den anden uge ændrer maven sig godt nok og vægten stiger da også hurtigt nudet er lidt skræmmende..

Sikke en fin mave!

Pyha, kan trøste dig med, at min vægt også kun er gået en vej siden uge 18 (der havde jeg taget ca. 1 kg på), og det er op! 5-6 kilo på de sidste 7 uger! 

Anmeld

19. december 2012

1990h

M (: skriver:

Sikke en fin mave!

Pyha, kan trøste dig med, at min vægt også kun er gået en vej siden uge 18 (der havde jeg taget ca. 1 kg på), og det er op! 5-6 kilo på de sidste 7 uger! 

jah det fuldstændig sindssygt det sidste stykke tid hvordan vægten er sprunget i luften..tror næsten jeg har taget omkring et kilo på, på en uge her i denne uge det godt nok vildt.. det må også være i takt med at der kommer mere fostervand osv..men et kilo på en uge..håber de ryger ligeså hurtigt igen bagefter..

Anmeld

19. december 2012

M&N

1990h skriver:

på billede var jeg 22+1

er nu 22+6.

Nå en fin mave 

Anmeld

19. december 2012

1990h

BabyWish2012 <3 skriver:

Nå en fin mave 

tusinde tak

Anmeld

19. december 2012

M (:

1990h skriver:

jah det fuldstændig sindssygt det sidste stykke tid hvordan vægten er sprunget i luften..tror næsten jeg har taget omkring et kilo på, på en uge her i denne uge det godt nok vildt.. det må også være i takt med at der kommer mere fostervand osv..men et kilo på en uge..håber de ryger ligeså hurtigt igen bagefter..

Ja, det er fuldstændig vanvittigt - skal til lægen imorgen, og må indrømme, at jeg er lidt nervøs ved tanken om vægten.. Skal jo vejes EFTER frokost MED tøj på.. Føj da.. 

Anmeld

20. december 2012

1990h

Ja, det er fuldstændig vanvittigt - skal til lægen imorgen, og må indrømme, at jeg er lidt nervøs ved tanken om vægten.. Skal jo vejes EFTER frokost MED tøj på.. Føj da.. 

haha ja:p
min læges vægt vejede forkert da jeg var deroppe første gang i uge 8.hun siger den altid vejer et kilo for meget..men hun er også mærkelig

tager jeg efter vægten her hjemme så vil jeg tro jeg har taget 5 kilo på..muligvis et par gram mere

Anmeld

20. december 2012

M (:

1990h skriver:

haha ja:p
min læges vægt vejede forkert da jeg var deroppe første gang i uge 8.hun siger den altid vejer et kilo for meget..men hun er også mærkelig

tager jeg efter vægten her hjemme så vil jeg tro jeg har taget 5 kilo på..muligvis et par gram mere

Min læge sagde: "Jeg vejer normalt ikke, kun hvis det ser ud til, at man har taget alt for meget på" - og så slap jeg.. Det må jo være et godt tegn

Anmeld

20. december 2012

1990h

Min læge sagde: "Jeg vejer normalt ikke, kun hvis det ser ud til, at man har taget alt for meget på" - og så slap jeg.. Det må jo være et godt tegn

hahhaha
ja det vil jeg også tage som et godt tegn..

men du ser nu heller ikke ud til at ha taget noget overflødigt på endnu.

jeg havde en del på baller og lår allerede inden..som jeg håber jeg også kan smide bagefter..men kan faktisk se at der har sat sig fedt på siderne nu..det må være de såkaldte fedt depoter i hope..haha. bare det til at få af igen..

jeg tror han gør klogt i ikke at veje jeg tror faktisk også det dumt at gå så meget op i det med vægten, men jeg synes nu det rart at følge lidt med i det

Anmeld

20. december 2012

M (:

1990h skriver:

hahhaha
ja det vil jeg også tage som et godt tegn..

men du ser nu heller ikke ud til at ha taget noget overflødigt på endnu.

jeg havde en del på baller og lår allerede inden..som jeg håber jeg også kan smide bagefter..men kan faktisk se at der har sat sig fedt på siderne nu..det må være de såkaldte fedt depoter i hope..haha. bare det til at få af igen..

jeg tror han gør klogt i ikke at veje jeg tror faktisk også det dumt at gå så meget op i det med vægten, men jeg synes nu det rart at følge lidt med i det

Hvor er du sød.. 

Ja, jeg håber også at kiloene forsvinder hurtigt bagefter! 

Ja, man burde hellere kigge i spejlet.. Jeg mig vejer kun så meget, fordi jeg er bange for at få et chok hos læge eller jordemoder.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.