Ide til en gave til kommende farmor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Tulle83

Hej alle sammen

Vi står og mangler en sidste gave til min svigermor. Hun bliver godt nok først farmor til april næste år, men vi tænkte det kunne være hyggeligt at give hende noget "farmor-relateret" til jul

Har i nogle gode ideer??

Bogen til farmor er allerede købt, så vi søger ideer udover den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

serinasmor

Tulle83 skriver:

Hej alle sammen

Vi står og mangler en sidste gave til min svigermor. Hun bliver godt nok først farmor til april næste år, men vi tænkte det kunne være hyggeligt at give hende noget "farmor-relateret" til jul

Har i nogle gode ideer??

hmm ..

printet skanningsbillede sat på julekugle med dekopagelim ...

HVor farmoragtig er hun? føler hun sig selv som farmor endnu - har hun andre børnebørn?

Anmeld

19. december 2012

Blirnokaldrigfru

Tulle83 skriver:

Hej alle sammen

Har i nogle gode ideer??

Hvad med den der... åh .. det er sådan en slags julekugle, men uden indhold? så kan man selv fylde den? så ku i jo pynte den med et scanningsbillede som er nævnt, og måske en sut i blå eller lyserød? mener den er fra menu? kender du den?

Anmeld

19. december 2012

Tulle83

serinasmor skriver:

hmm ..

printet skanningsbillede sat på julekugle med dekopagelim ...

HVor farmoragtig er hun? føler hun sig selv som farmor endnu - har hun andre børnebørn?

Det er det første barnebarn, og hun er MEGET engageret!! Hun har selv været udeog købe farmor bøger og kogebøger til han kommer, og er gået amok med at købe lækkert baby tøj

Så hun bliver, uden tvivl, farmor med størt F

God ide til gave, tak!

Anmeld

19. december 2012

Blirnokaldrigfru

Frk P. skriver:

Hvad med den der... åh .. det er sådan en slags julekugle, men uden indhold? så kan man selv fylde den? så ku i jo pynte den med et scanningsbillede som er nævnt, og måske en sut i blå eller lyserød? mener den er fra menu? kender du den?

det var eva solo

http://www.inspiration.dk/produkt/264063/eva-solo- showcase

Anmeld

19. december 2012

Tulle83

Frk P. skriver:

Har ikke hørt om den, nej, men vil da helt sikkert lige undersøge det. Lyder som en rigtig god ide Tak for det

Anmeld

19. december 2012

Blirnokaldrigfru

Tulle83 skriver:

Har ikke hørt om den, nej, men vil da helt sikkert lige undersøge det. Lyder som en rigtig god ide Tak for det

http://www.inspiration.dk/produkt/264063/eva-solo- showcase

Anmeld

19. december 2012

Tulle83

22. december 2012

Rannvaen

Har desværre ingen gode idéer, men hvis baby VAR kommet til verden ville jeg have foreslået et relief af hænder og fødder.

Anmeld

22. december 2012

Tulle83

Rannvaen skriver:

Har desværre ingen gode idéer, men hvis baby VAR kommet til verden ville jeg have foreslået et relief af hænder og fødder.

Ja, god ide Det må blive næste år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.