Liv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Stjerneskud

Så oprandt det magiske øjeblik...Liv kan nu mærkes uden på maven. Det var da en helt fantastisk oplevelse. Især for min søn som jo så var den første der fik det at mærke. Vi lå på sofaen og så julekalender sammen i går aftes og lige pludselig sparker Blob lige der hvor han holdt sin hånd. Det var vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2012

henh01

Ej hvor vildt... Jeg er endnu i tvivl om om jeg mærker liv overhovedet

Sikke en dejlig julegave for Jer at få

Anmeld

21. december 2012

MF89

Ej hvor dejligt at du allerede kan mærke den lille sparker, hvor langt er du henne? Jeg har mærket liv indeni maven , det er også bare en fantastisk følelse  Jeg er i uge 18 snart uge 19 , men det ikke hver dag jeg mærker liv , håber det normalt at man ikke mærker liv hver dag endnu.

Anmeld

21. december 2012

Stjerneskud

Fischer2013 skriver:

Ej hvor dejligt at du allerede kan mærke den lille sparker, hvor langt er du henne? Jeg har mærket liv indeni maven , det er også bare en fantastisk følelse  Jeg er i uge 18 snart uge 19 , men det ikke hver dag jeg mærker liv , håber det normalt at man ikke mærker liv hver dag endnu.

Jeg er 17 uger henne, så det kom lidt bag på mig at det kunne mærkes udvendigt allerede.

Jeg har mærket liv siden jeg var 14 uger henne. Det er heller ikke hver dag jeg mærker det, men næsten.

Det er meget normalt at man ikke kan mærke det hver dag så tidligt

Anmeld

21. december 2012

Elin_Maria

Det er så skønt at få lov at mærke. Elsker også når kæresten lige får er,spark. Har mærket hende siden uge 16 og jeg mærker hende ca. Hver 3 time. Hun hopper rundt. :-)

Anmeld

21. december 2012

lærerinden

Hvor er det fedt I kan mærke liv. Det synes jeg ikke helt jeg kan endnu (kan mærke nogle bobler engang i mellem, men det kan lige så godt være indbilding). Er det normalt ikke at kunne mærke ret meget når jeg er 18+3 henne (godt nok med første barn).

Vi skal forresten til scanning d. 7/1 og vi glæder og rigtig meget til at få kønnet at vide ;-)

Anmeld

21. december 2012

henh01

lærerinden skriver:

Hvor er det fedt I kan mærke liv. Det synes jeg ikke helt jeg kan endnu (kan mærke nogle bobler engang i mellem, men det kan lige så godt være indbilding). Er det normalt ikke at kunne mærke ret meget når jeg er 18+3 henne (godt nok med første barn).

Vi skal forresten til scanning d. 7/1 og vi glæder og rigtig meget til at få kønnet at vide ;-)

Hej

Jeg er 17+4 og mærker heller ikke liv endnu (eller måske de der bobler) det er min 3. graviditet og fik af vide af JM at det er meget normalt at 3. og 1. graviditet minder mere om hinanden end 2. grav. Og at livmoderen i forvejen var udvidet og man derfor ofte mærkede liv senere - ligesom i sin første.

Jeg tror slet ikke du har noget at være nervøs for

er det MD scanning du skal til d 7? Jeg skal til den d. 8 og glæder mig helt vildt

Anmeld

27. december 2012

henh01

Kort før jul mærkede jeg også meget tydeligt liv. Allerede nu så tydeligt at kæresten også kan mærke det - og så tydeligt at jeg sommetider vågner pga det.

SKØNT! Jeg er 18+3 i dag

Anmeld

1. januar 2013

lærerinden

Det er godt at høre det ikke kun er mig der ikke kan mærke den bette endnu. Glæder mig virkelig til det sker og til min kæreste kan mærke det. Og jeps der er MD scanning d 7 ( kun 7 dage til )

Godt nytår alle sammen ( nu kan man jo sig at vi bliver mødte i år ;-))

Anmeld

1. januar 2013

henh01

lærerinden skriver:

Det er godt at høre det ikke kun er mig der ikke kan mærke den bette endnu. Glæder mig virkelig til det sker og til min kæreste kan mærke det. Og jeps der er MD scanning d 7 ( kun 7 dage til )

Godt nytår alle sammen ( nu kan man jo sig at vi bliver mødte i år ;-))

Jeg tæller også ned - jeg skal til MD om 8 dage Jeg er SÅ spændt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.