Tis i sengen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.957 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2012

Anonym trådstarter

Min dreng har tisset i sengen i nat - det er gået igennem lagenet - så der er ikke noget jeg kan tag af og vaske så søger gode råd om hvordan jeg får lugten væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2012

B&J

Anonym skriver:

Min dreng har tisset i sengen i nat - det er gået igennem lagenet - så der er ikke noget jeg kan tag af og vaske så søger gode råd om hvordan jeg får lugten væk

det eneste man endelig kan gøre med sådan en madres er at lufte den og åbe luften forsivnder eller ja købe en ny  de kan jo ikke rigtigt vaskes.... jo hvis det er en skum madres kan man jo godt vaske den der hvor drengen har tisset men den skal jo så tørre længe...

men i skal ud og ha købe noget til at putte under hvis nu det skulle ske igen...

Anmeld

19. december 2012

Joan ( Smallie )

Hvis du kan mærke den er våd kan du prøve at putte kartofelmel på til at suge det op men ellers er der vist ikke så meget at gøre.

Man kan få noget til at rense bil sæder i sådan noget skum noget måske det kan hjælpe også

Anmeld

19. december 2012

Moma

Lugten kan tages med Rodalon indendørs - men det vil jo tage langt tid om at tørre.

Anmeld

19. december 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Er det ikke muligt, at tage betrækket af madrassen? Det synes jeg at det er på de fleste madrasser.

Vi har et vådliggerlagen liggende under begge børns lagner, hvis uheldet skulle være ude.

Håber du finder en løsning

Anmeld

19. december 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker også om du ik ka tá betrækket af madressen, vaske madressen med en flugtig klud, blæse på den med en føntørre. Lig et håndklæde over og lade det suge.

Vend madressen om, også ud og invistere i tisagner. Det har vi i alle vores senge + barnevogn. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.