Overtro? barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.307 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Msommerbarn

Hej piger....

Jeg har et alt afgørende spørgsmål  

Jeg har fundet en barnevogn, til urimelig billig en pris, så jeg MÅ eje den, og nuttede det er den helt bestemt. 

Men nu er der også det med overtro og ikke tage barnevogenen med hjem før baby er født, osv osv.... 

MEN nu kommer spørgsmålet, ville jeg godt kunne købe vognen, også stille den ned i min kælder? eller høre det med under "hjemmet"? Hvad ville i selv gøre?, ville i finde på et helt andet alternativ at stille barnevognen eller hvad? 

Håber i gider bruge tid på mit måske meget underlige spørgsmål 

God Tirsdag aften til jer....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Eliza

Min stod på hans værelse 3 mdr før han kom og han er altså helt ok. 

Jeg er ik en af dem der tror på det, men der kommer jo an på om du gør?? er der ik en andenS kælder eller noget den kan stå i??

Anmeld

18. december 2012

CaWi

Vi kørte den fra forhandleren og ud til svigermor og svigerfar. Liften kom hjem den dag vi kom hjem fra sygehuset og barnevognen et par dage senere

Anmeld

18. december 2012

Leneur

Msommerbarn skriver:

Hej piger....

Jeg har fundet en barnevogn, til urimelig billig en pris, så jeg MÅ eje den, og nuttede det er den helt bestemt. 

Men nu er der også det med overtro og ikke tage barnevogenen med hjem før baby er født, osv osv.... 

MEN nu kommer spørgsmålet, ville jeg godt kunne købe vognen, også stille den ned i min kælder? eller høre det med under "hjemmet"? Hvad ville i selv gøre?, ville i finde på et helt andet alternativ at stille barnevognen eller hvad? 

Silje arvede en barnevogn og den shinede vi op og gjorde klar inden jeg fødte. Den stod også nede i kælderen før hun kom, så synes da sagtens du kan slå til...

Anmeld

18. december 2012

Bertris

Msommerbarn skriver:

Hej piger....

Jeg hørte ikke om denne "overtro" før vi havde købt barnevognen, vi fik et super tilbud, og der har jeg været ... 16 uger henne mener jeg. 

Nu har jeg godt nok ikke født endnu, men hun har det super fint inde i maven. Men jeg fik at vide efterfølgende at vi skulle have stilt den i kælderen for at "undgå" at den forbliver tom. Men tror ikke rigtig på sådan noget overtro

Anmeld

18. december 2012

Bertris

prøv at tænk på alle dem der overtager en ældre søskendes barnevogn.  

Anmeld

18. december 2012

Msommerbarn

Okay TAK PIGER.... uha det en svær beslutning 

Anmeld

18. december 2012

Tøs85

Msommerbarn skriver:

Hej piger....

Jeg tror heller ikke på det overtro, men vi har alligevel ikke haft den hjemme.. Den står hos mine forældre i deres gæsteværelse.. Vi har heller ikke redt vuggen endnu, da min svigermor sagde at det måtte vi ikke før han var født.. Men det har jeg ikke hørt om før.. Men hvis du har et andet sted barnevognen kan stå, kan du måske stille den der for en sikkerheds skyld..

Anmeld

18. december 2012

Msommerbarn

Jaa okay... Men kælderen ligger i en bygning overfor hvor jeg bor så mon ikke det går ? hehe også kan jeg tage liften inden for, det sker der vel ikke noget med? eller hvad ??

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

Msommerbarn skriver:

Hej piger....

Vi fik vores barnevogn nogle måneder før vores datter kom til - vi havde den stående i kælderen og pakkede den først ud da vi skulle bruge den.

Lige præcis den med barnevogn og overtro vidste jeg ikke noget om før jeg blev gravid - men jeg kunne aldrig drømme om at rede mit barns seng førend jeg var kommet hjem med babyen

Så jeg synes altså godt at du kan købe den billige barnevogn og stille i din kælder.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.