2-små skriver:
ej
dejligt den vil jeg hente !!!
jamen , ja jeg startede da hun var 4 mdr. og det er 14 dage siden nu ca. nu spiser hun lidt under 1 dl vil jeg mene. f.eks idag fik hun grød kl 09 og kl 11.30 og igen 5 skefulde kl 18. grunden til hun får så meget ( igen kl 18 ) var fordi hun ikk havde spist flaske siden kl 15.15 og ville ik ha det. så prøvede med grød i stedet,
jeg tror altid man skal tilbyde flasken efter grøden, indtil de er 6 mdr, men jeg Ved bare nu at matilde Ikke vil ha den, så det bare spild
Den er virkelig god den app, og du kan hele tiden gå tilbage og se hvor meget hun spiste de forskellige dage! Jeg er rigtig glad for den, og så er man også fri for at skulle huske på "hvor meget var det nu hun spiste sidst, og hvad tid"
Du har nok ret i at man bør tilbyde efter måltidet, men hvis du ved hun ikke gider, så kan det jo være ligegyldigt! Hun skal jo nok skrige op, hvis hun er sulten!

min datter ville nok tage flasken, selvom hun lige hade spist. Hun elsker sin flaske! :/ men jeg prøver at strække den lidt efter et grød måltid, for ellers er jeg bange for hun bliver forstoppet!
Pyha, det er til tider lidt besværligt med flasker og grød, og hvor meget og hvor lidt!
Anmeld