Spørgsmål om sutten ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
25 svar
0 synes godt om
18. december 2012

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger .

Skal man følge sutten str efter baby ? Min datter på 7 måneder bruger avent sutter . Både til flasken og sutten . Og hun vil ikk bruge andet men nu tænker jeg så hun er 7 måneder og bruger stadigvæk den der hedder 0-3 måneder . Jeg har prøvet alle str og sutter men det er kun den str der dur . Tror det måske er fordi de andre er for store ?

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2012

Newsence

dat handler også om tilvendnig. Huner slet ikke van til den anden. Nogen børn vil kun bruge en men oftes skal man bare have tålmodighed. Lad sutten være hos hende. Lad den blive en fast del af hendes seng eks. måske vender hun sig til den..

Jeg gjorde det da mit bonusbarn skulle det samme at hun fik den nye sut først. Hun fik ikke den anden lige med det samme. det hjalp hun vendte sig til den. Men børn er jo forskellige

Anmeld

18. december 2012

LilleLene

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .

Skal man følge sutten str efter baby ? Min datter på 7 måneder bruger avent sutter . Både til flasken og sutten . Og hun vil ikk bruge andet men nu tænker jeg så hun er 7 måneder og bruger stadigvæk den der hedder 0-3 måneder . Jeg har prøvet alle str og sutter men det er kun den str der dur . Tror det måske er fordi de andre er for store ?

God jul

altså min fik dem til 6 mdr fra han var 3-4 mdr, han har en stor mund, så han tabte de små

tror ikke man SKAL skifte

Anmeld

18. december 2012

L&V

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .

God jul

Ser ikke noget skidt i at de bruger mindre sut end deres alder.. Laura er 14 måneder og kan nemt finde på og finde en af hendes babysutter.. Og hun var os meget længe om at forene sig med sutten, indtil vi begyndte med mam perfect så ku hun godt bruge den

Anmeld

18. december 2012

Fenja09

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .

God jul

Den eneste sut vores datter vil tage er Pigeon og hun har også meget svært ved at vænne sig til en ny størrelse. Hun er 15 måneder og bruger endnu ikke den sut der normalvis skal passe til hendes alder. Vi har købt i den "rigtige" størrelse og lader hende engang imellem tage dem i munden selv - på et tidspunkt vil hun have vænnet sig til det.

Vores datter laver "bræk-lyde" når sutten ikke passer hende og hun skal i hvert fald ikke presses til at tage en anden størrelse sut når hun får det på den måde - så jeg er helt afslappet omkring det.

/Fenja

Anmeld

18. december 2012

Giraffen

MarleneOlsen skriver:

Hej piger .

God jul

Min mor er børnetandpleje og ifølge hende er der ingen sutter der gør noget godt for tandsættet så hun anbefalede at vi bare beholdte de små - jeg havde dog købt de store der så nu bruger hun dem - men størrelserne er vist mest lavet så sutteproducenterne ka tjene lidt mere  

vi skiftede sog først da hun var 6-7 måneder og ser kløjs hun i dem i starten (vi bruger de asymetriske med silikone)

Anmeld

18. december 2012

VIPpigen

Lilje er 2 år nu, og bruger stadig 0-3 mdr. Hun gider ikke de store, og jeg gider ikke spilde penge på det. Lilje bruger kun Nuk sutter, og gider ikke bruge andre. 

Anmeld

18. december 2012

newsence skriver:

dat handler også om tilvendnig. Huner slet ikke van til den anden. Nogen børn vil kun bruge en men oftes skal man bare have tålmodighed. Lad sutten være hos hende. Lad den blive en fast del af hendes seng eks. måske vender hun sig til den..

Jeg gjorde det da mit bonusbarn skulle det samme at hun fik den nye sut først. Hun fik ikke den anden lige med det samme. det hjalp hun vendte sig til den. Men børn er jo forskellige

Ja ved jeg . Min søn havde mange sutter i sengen . Men hende her vil slet ikk tag andre sutter eller størrelsen større . Hun laver bræk lyde og bliver rød i hovdet

Anmeld

18. december 2012

LilleLene skriver:

altså min fik dem til 6 mdr fra han var 3-4 mdr, han har en stor mund, så han tabte de små

tror ikke man SKAL skifte

Cecilie er 7 måneder og bruger stadig 0-3 måneder . Hun kan bare ikk lide de andre .. Hun har bare en lille mund . Mon det kan være derfor hum synes sutten er for stor ?

Anmeld

18. december 2012

Månsson skriver:

Ser ikke noget skidt i at de bruger mindre sut end deres alder.. Laura er 14 måneder og kan nemt finde på og finde en af hendes babysutter.. Og hun var os meget længe om at forene sig med sutten, indtil vi begyndte med mam perfect så ku hun godt bruge den

Nej Okaj ville ogs bare høre. For det er ikk så behageligt at min lille pige sidder og næste. Bliver kvalt i 6-36 måneder sut så tror bare vi fortsætter med 0-3 måneder endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.