Tilbage i mors seng ,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. juni 2009

Mca<3

Jeg måtte give op  Kort tid efter Alexander røg over i vuggen om natten har jeg fået 4 timers søvn i døgnet   Hvis ikke han får sovet om natten sover han heller ikke om dagen puha det har været hårdt   Alexander har så også besluttet sig for at sut er noget pjat , han vil slet ikke bruge den , bliver nærmest hysterisk hvis man prøver ..  Aftenflasken blev også hurtigt droppet da det slet ikke var spændende så der bliver ammet , på livet løs  Heldigvis er han ret god til at spise meget på en gang så ammer hver 3 time om dagen og 2 gange om natten men glæder os til at vi kan indføre ske-mad  Hvordan går det med jer andres guldklumper ?? Spiser de ofte ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2009

Diana...

Hej Søde

Han er bare ikke klar til at undvære sin mor, det var lucas heller ikke i den alder og gjorde præcis det samme ville sove hos sin mor og nægtet flasken.

Nu sover han fra kl 9 til 11
fra kl 12.30 til 13.30 
fra kl kl 16.30 til 18.30
og bliver puttet godnat mellem kl 20 og 21.

Men han har til gengæld haft nogen MEGA hårde nætter de sidste 14 dage øv øv han har ville spise hele natten og det er sjat spiserri øv øv det er bare hård og FUCK jeg er træt. så er han jo begynd at spise grød til aftensmad i 3 dage og der er han så kun vågne 2 gange om natten men igår var vi ude og spise og han ville ikke have grød for der skete for meget om ham så han fik flaske og har så haft en nat med 6 madninger 

Lucas kommer os over til os og sover kl 04 for ellers vil han ikke sove resten af natten.

Knus Diana 

Anmeld

12. juni 2009

Mca<3

Altså altså ,, hva er det for nogen unger vi har ,,, Han er da ellers begyndt at sove dejligt meget lille Lucas  Øv med nætterne ...  Alex gider godt tage flasken men spiser kun 20-40 ml det gavner jo intet .. Så vil han gerne ammes igen lige bagefter ,, Nætterne er blevet bedre efter han er havnet i sengen igen ,, dejligt

Anmeld

12. juni 2009

MoarViborg

Maya vil irriterende nok spise ca. en gang i timen om dagen - tilsyneladende fordi jeg ikke producerer så meget mælk, så hun nåer ikke at blive ordenligt mæt! Jeg har så selvfølgelig overvejet at give lidt supplerende MMA, men pigebarnet kan slet ikke finde ud af det der med sutter og sutteflasker
Tsk tsk.. prøver dog stadig!

Mht. sovetider, så sover hun af flere omgange om dagen - aldrig mere end en halvtimes tid af gangen, men til gengæld sover hun super om natten fra kl. 23.00 - 07.30 - nogle gange vågner hun og bliver ammet ved 4-5 tiden, andre gange slet ikke! Så det er skønt!

Hun er ellers blevet en dejlig tilpas lille størrelse - kan ligge og underholde sig selv i laang tid ad gangen, så jeg synes pludselig jeg har fået meget mere overskud og tid til alt det praktiske herhjemme!

Anmeld

12. juni 2009

Misjelle

Uha kan høre jeg er heldig at jeg har en søn der vil sove igennem om natten. Tilgengæld vil han helst ikke sove om dagen og ser helst at mor bærer rundt på ham hele tiden . Linus har sovet i sin vugge udenfor soveværelsesdøren, siden han var 3 uger gammel. Bedste beslutning jeg har taget, tror at han vågnede af vores lyde om natten. 1 uge efter sov han igennem om natten. Nu sover han ca. fra kl 20:00 - 5:30 + -.

Anmeld

12. juni 2009

Misjelle

Trineviborg skriver:

Maya vil irriterende nok spise ca. en gang i timen om dagen - tilsyneladende fordi jeg ikke producerer så meget mælk, så hun nåer ikke at blive ordenligt mæt! Jeg har så selvfølgelig overvejet at give lidt supplerende MMA, men pigebarnet kan slet ikke finde ud af det der med sutter og sutteflasker

Mht. sovetider, så sover hun af flere omgange om dagen - aldrig mere end en halvtimes tid af gangen, men til gengæld sover hun super om natten fra kl. 23.00 - 07.30 - nogle gange vågner hun og bliver ammet ved 4-5 tiden, andre gange slet ikke! Så det er skønt!

Hun er ellers blevet en dejlig tilpas lille størrelse - kan ligge og underholde sig selv i laang tid ad gangen, så jeg synes pludselig jeg har fået meget mere overskud og tid til alt det praktiske herhjemme!

Har du prøvet at give hende mme af en kop? Her er der heller ikke nok i brysterne til at mætte den lille, så vi suplere også. Det med koppen gav SP som tip, da vi startede, men nu tager han fint sutteflasken. Det hjalp også at vi købte en MAM sutteflaske, de er minder lidt mere om et bryst for barnet, kan kun anbefale dig at anskaffe sådan en.

knus Michelle

Anmeld

12. juni 2009

Mca<3

Trineviborg skriver:

Dejligt hun er blevet så nem . Du har altså mælk nok hvis hun kan sove så længe om natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.